וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה עצרה חשוד בהרג הפלסטיני סמוך לשכם

איילה חננאל

16.6.2011 / 0:20

תושב ירושלים נעצר בחשד שירה למוות בצעיר פלסטיני בחודש ינואר האחרון, באזור עראק בורין שמדרום לשכם. עורך דינו: "המעצר תמוה, הירי בוצע מהגנה עצמית"

המשטרה עצרה אמש (רביעי) תושב ירושלים, בחשד שירה למוות בצעיר פלסטיני בחושד ינואר האחרון, באזור עראק בורין שמדרום לשכם. על פי החשד, הצעיר היהודי הותקף על ידי פלסטינים כששוטט בשדות הסמוכים ליישוב, ואז פתח באש ונמלט מהמקום. כתוצאה מהירי נהרג עודיי קאדוס, בן 19.

בבדיקה בליסטית שערכו החוקרים נמצאה התאמה בין אקדחו של החשוד לממצאים בזירה. המשטרה תבקש מחר את מעצרו בבית משפט השלום בירושלים.

עורך דינו של החשוד, אריאל עטרי, אמר בשיחה עם וואלה! חדשות, כי "מדובר במעצר תמוה לאור העובדה שמשטרת ישראל הודיעה בעבר שברור על פי כל עדויות שהירי נעשה מתוך הגנה עצמית מובהקת, והסרטון מדבר בעד עצמו. לאור זאת אני מצפה שמרשי ישוחרר באופן מידי ממעצר".

עטרי הוסיף: "הוא מספר שהוא פעל מתוך הגנה עצמית, שהוא הותקף ושנשקפה סכנה מידית לחייו, ושהוא נסוג בלי להשתמש באקדח, שנערך אחריו מרדף תוך כדי יידוי של סלעים, ורק שלא היה מנוס, השאלה הייתה אם הוא יישאר בחיים או המחבל, ולכן ירה לעבר המחבל".

לפנייה לכתבת: plilim@walla.com

(עידכון ראשון: 21:20)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully