וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כבוד למגזר: מוסלמי ראשון בדרגת תת-ניצב

קובי מנדל

15.6.2011 / 19:37

תת-ניצב ג'מאל חכרוש, תושב כפר כנא, יועלה לדרגת תת-ניצב וימונה לתפקיד סגן ראש אגף התנועה הארצי במשטרה. חכרוש: "אני מקווה לפרוץ דרך גם לאחרים"

במסגרת סבב מינויים במשטרה יקודם ניצב משנה ג'מאל חכרוש לדרגת תת-ניצב וימונה לתפקיד סגן ראש אגף התנועה הארצי במשטרה, ובכך יהפוך למוסלמי הראשון שמועלה לדרגה זו.

את המינוי אישר היום (רביעי) השר לביטחון הפנים, יצחק אהרונוביץ', לאחר שקיבל את המלצותיו של מפכ"ל המשטרה, רב ניצב יוחנן דנינו.

חכרוש הוא תושב כפר כנא, בן 54, נשוי ואב לארבעה. עם אישור המינוי שוחח חכרוש עם וואלה! חדשות, והביע סיפוק רב מקידומו ואמר כי "אני לא מתכחש לעובדה שאני בן מיעוטים ערבי. זוהי רק עובדה. אני מקווה לפרוץ דרך לאחרים, כדי שיוכלו להתקדם במקומות נוספים. כל מי שיוכיח את עצמו - יקודם בתחומו". עוד הוסיף חכרוש כי תפקידו החדש מעניין ומאתגר וכי הוא שבע רצון מהחלטת פיקוד המשטרה לגביו.

מוסלמי ראשון גם בדרגת נצ"מ

ניצב-משנה חכרוש מילא מגוון תפקידים במרחב הצפוני ובמרחב החוף של המשטרה, בו הוא משרת כיום כסגן מפקד המרחב. לאורך כל הקריירה המשטרתית שלו התקדם חכרוש לאורך שרשרת הפיקוד, וגם עם קידומו לדרגת ניצב-משנה היה למוסלמי הראשון בדרגה זו.

במסגרת סבב המינויים הנוכחי יקודם לדרגת תת-ניצב גם מפקד מרחב יפתח, ניצב משנה יורם אוחיון, וימונה למפקד מרחב ירקון.

עוד באותו נושא:
סבב מינויים במשטרה: ניסו שחם יפקד על מחוז ירושלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully