וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המסחר בוול סטריט ננעל במגמה מעורבת

נמרוד הלפרן

13.6.2011 / 23:31

סגירה מעורבת בוול סטריט: נס טכנולוגיות קפצה ב-14%; טאואר עלתה ב-5%. טימברלנד קפצה ב-44% עקב רכישתה; קרניבל של אריסון ירדה ב-1.5% לאחר הורדת תחזית

בורסות וול סטריט, אשר השלימו בשבוע שעבר את רצף הירידות השבועי הארוך ביותר מאז שנת 2002, נסגרו במגמה מעורבת ביום המסחר הראשון של השבוע על רקע פעילות מיזוגים ורכישות מחד וחששות לגבי חוסנה של התאוששות הכלכלה העולמית מאידך.

מדד דאו ג'ונס, אשר נסגר ביום שישי מתחת לרמה של 12 אלף נקודות בראשונה מאז אמצע מארס לאחר שהשלים ירידה שבועית שישית ברציפות - רצף הירידות השבועי הארוך ביותר מאז שנת 2002, נסגר היום כמעט ללא שינוי. מדד S&P 500, אשר נסגר נסגר ביום שישי בשפל של חודשיים וחצי, טיפס ב-0.1%; מדד נאסד"ק, אשר נסגר ביום שישי ברמה נמוכה יותר מזו שבה פתח את שנת 2011, נסוג ב-0.2%. שוק האג"ח הממשלתיות האמריקאיות נסגר בירידות, והתשואה על האג"ח ל-10 שנים עלתה ב-0.02% לרמה של 2.97%.

VF קורפ, חברת ההלבשה הגדולה בעולם, שמותגיה כוללים את רנגלר ונורת פייס, הודיעה כי הסכימה לרכוש את חברת טימברלנד תמורת כ-2 מיליארד דולר, או כ-43 דולר למניה. הדירקטוריונים של שתי החברות אישרו את העסקה.

חברת ביטוח המשנה השווייצית אלייד וורלד אשורנס הודיעה כי הסכימה לרכוש את חברת ביטוח המשנה האמריקאית טרנסאטלנטיק הולדינגס תמורת 3.2 מיליארד דולר במניות.

VF קורפ קונה את טימברלנד ב-2 מיליארד דולר

קרניבל, חברת שיט התענוגות הגדולה בעולם הנמצאת בשליטת אריסון, הזהירה היום כי התקוממויות במזרח התיכון ובצפון אפריקה לצד רעש האדמה ביפן צפויים לקצץ 15 סנט למניה מרווחי החברה במחצית השנייה של השנה. התייקרות מחירי הדלק בניכוי השפעות שינויים בשערי מטבע צפויה לחתוך 5 סנט נוספים למניה מרווחיה במחצית השנייה של 2011.

בקרב המניות הישראליות בוול סטריט: CVCI, קרן ההשקעה הפרטית של ענקית הפיננסים האמריקאית סיטי, סיכמה בסוף השבוע על רכישת השליטה בחברת נס טכנולוגיות.

טאואר, יצרנית השבבים ממגדל העמק, העריכה היום כי הכנסותיה ברבעון הנוכחי יהיו בטווח של 142-136 מיליון דולר - מעל לתחזית האנליסטים למכירות של 130.5 מיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully