וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הילדים המתינו לביקור האם, שקבורה שנה כאלמונית

רמי שני

13.6.2011 / 8:44

שירותי הרווחה בבאר שבע דיווחו באחרונה למשטרה המקומית על אישה שהפסיקה להגיע ולדרוש קצבתה. בדיקה העלתה כי מדובר באישה שנקברה כאלמונית לפני כשנה

במסגרות שהות לילדים שהוצאו מחזקת הוריהם בבאר-שבע, ממתינים שני ילדים לביקור אמם, לאחר שלא ראו אותה במשך שנה תמימה. אלא שהאם לא תבוא יותר לבקר אותם, משום שהלכה לעולמה - כפי שהתברר רק באחרונה. בעקבות פנייה של אגף הרווחה העירוני למשטרת באר שבע, נעשתה בדיקה לגבי זהותה של אישה שנקברה כאלמונית לפני כשנה, והתברר כי מדובר באמם של השניים ושל ילד נוסף, המתגורר עם אביו הביולוגי, גבר בדואי מאחד הישובים בנגב. לאנשי אגף הרווחה בעיר התברר, כי האם לא הגיעה לבקר את הילדים כפי שנהגה לעשות מדי פעם.

עוד התברר מהבדיקה כי האם אף לא הגיעה לסניף הביטוח הלאומי בעיר, כדי לגבות את הקצבה המגיעה לה. היעדרותה, כאמור, התבררה רק בשבועות האחרונים. נפקדותה מביקור בביטוח הלאומי ובמוסד בו מוחזקים ילדיה, עוררו את חשדם של אנשי מערכת הרווחה העירונית בבאר שבע, שהכירו את האם. אלה דיווחו למשטרת באר שבע, שערכה בדיקה לגבי זהות האישה, שהתגלתה אכן כאלמונית שנקברה לפני כשנה.

במשטרת הנגב אישרו השבוע כי במקרים מסוימים אנשים נקברים כאלמונים, לאחר שאיש לא מגיע לשאול על גופתם. על פי גורם במשטרה, האישה המדוברת נקברה באפריל אשתקד, ורק כעת, לאחר שהגיעו פרטים על זהותה, הם אומתו עם מידע שנאסף מגופת האישה בעת שנמצאה, וכך נודע מי היא. ככל הידוע, מדובר בנרקומנית, שמתה מסיבה הקשורה בכך, ולאחר פרק זמן ארוך בו לא התבררה זהותה, היא הועברה לקבורה כאלמונית. עוד התברר למשטרה כי הילדים הקטנים הוצאו מחזקת האם והועברו לטיפול אגף הרווחה זמן רב טרם לכתה.

מאגף הרווחה של עיריית באר שבע נמסר כי העובדים הסוציאליים מטפלים בשני הקטינים וכי האישה הייתה מטופלת באגף, נוכח העובדה כי היו לה ילדים קטנים. עוד נמסר, כי שני הילדים מטופלים גם עתה במוסדות מתאימים על ידי אגף הרווחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully