וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במהלך החזרות: נערה בת 14 התמוטטה, מצבה קשה

אמבולנסים של מד"א הוזעקו לאיצטדיון וינטר ברמת גן, והעניקו טיפול לנערה בת 14 שהתמוטטה מסיבה לא ברורה במהלך חזרות למסיבת סיום. מצבה של הנערה קשה אך יציב

נערה בת 14 תלמידת חטיבת ביניים ברמת גן, התמוטטה אמש (ראשון) במהלך חזרות למסיבת סיום, שהתקיימו באיצטדיון וינטר ברמת גן. פרמדיקים של מגן דוד אדום ממרחב ירקון שהוזעקו למקום, העניקו לה טיפול ראשוני וביצעו בה פעולות החייאה. לאחר מכן פונתה הנערה במצב קשה אך יציב לבית החולים שיבא בתל השומר.

מבית החולים נמסר כי "הנערה הגיעה לחדר המיון ותועבר בהמשך למחלקת טיפול נמרץ. היא עוברת סדרת בדיקות ומצבה מוגדר כקשה מאוד. מההערכה ראשונית של הרופאים, נראה כי הנערה קיבלה מכה חזקה בראשה, אך לא ברור ממה". הוריה של הנערה הוזעקו לבית החולים ושוהים לצד בתם. לבית החולים הגיעו גם מנהלת חטיבת הביניים בו לומדת הנערה וכן נציגי אגף החינוך של עיריית רמת גן.

עד ראייה להתמוטטות הנערה סיפר לוואלה! חדשות כי "בזמן חזרות לטקס הסיום המסורתי העירוני, הנערה התמוטטה ונשכבה על הרצפה. אנשים ביצעו בה פעולות החייאה לאחר שהיא איבדה דופק. אחרי כמה דקות הגיעו למקום אמבולנס וניידת טיפול נמרץ והחזירו לה את הדופק".

עדכון ראשון: 21:17

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully