וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פנק לוחם: שלדג עם הדיוטי פרי, הסיירת עם הבנק

יהושע בריינר

12.6.2011 / 22:23

12 חברות עסקיות הצטרפו לפרויקט "אמץ לוחם", המקשר אותן עם היחידות המובחרות בצה"ל. באגודה למען החייל מציינים בגאווה גידול של כמיליון שקלים בהיקף התרומות ליחידות

יחידות 669 ושלדג מהדקות קשרים עם הדיוטי פרי, סיירת מטכ"ל זוכה לפרגון משמעותי מבנק הפועלים ושייטת 13 נהנית מהאוטובוסים של דן. 142 חברות עסקיות יאמצו מחר (שני) באופן רשמי, 160 יחידות של צה"ל במסגרת פרויקט "אמץ לוחם" של האגודה למען החייל.

השנה נרשם באגודה גידול משמעותי של כמיליון שקלים בהיקף התרומות ליחידות הצבאיות (ב-2010 הגיע היקף התרומות לכ-16 מיליון שקלים). 12 חברות עסקיות חדשות הצטרפו לפרויקט, אשר הודות להן אומצו באופן רשמי כ-18 יחידות מבצעיות נוספות בצה"ל. כמו כן, עשרות יחידות זוכות השנה לסיוע מצד יהודים נדבנים אמריקאים כחלק מסיוע ארגון "ידידי צה"ל" בארה"ב. חלק ניכר מהתרומות מועבר לטובת ימי כיף ליחידות ולסיוע ללוחמים במהלך השירות ולאחריו.

"אמץ לוחם הוא פרויקט יחיד במינו"

בין החברות העסקיות שהצטרפו לפרויקט ניתן למצוא באופן בולט את בנק הפועלים, שיאמץ השנה ארבע יחידות, ובהן סיירת מטכ"ל. חברת ג'יימס ריצ'ארדסון, המפעילה את הדיוטי פרי שבנמל התעופה בן גוריון, תאמץ את יחידת 669 ואת שלדג, ואילו חברת האוטובוסים דן זכתה לאמץ את שייטת 13. חברת כימיקלים לישראל, בבעלותם של האחים עופר, תאמץ לחיקה את גדוד הסיור הבדואי, וחברת לאומי קארד תפנק השנה את יחידת מגלן.

"פרויקט 'אמץ לוחם' הוא יחיד במינו בארץ וגם בעולם", אמר יו"ר האגודה אביגדור קהלני, "הוא מאפשר לחברה האזרחית לתמוך בלוחמים ולחבק אותם. עוד הוסיף קהלני כי "ההוכחה הגדולה ביותר להצלחת הפרויקט היא בהתפתחותו הגדולה תוך שנים ספורות, יותר חברות מאמצות ויותר יחידות מאומצות, ואף היקפי התרומות מעבר לסכום התרומה הקבוע גדל והולך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully