וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחת הנרצחת ההרה: לא נקבל הסדר טיעון

רמי שני

12.6.2011 / 18:00

לפני מספר ימים הודיעה הפרקליטות על הסכם מתגבש לפיו מזל בר-אושר, המואשמת ברצח שכנתה, תרצה 25 שנות מאסר בלבד ולא תואשם בהריגת תינוקה של עטר. "מקווים שביהמ"ש יתעשת"

בני משפחתה של טלי עטר, הודיעו היום (ראשון) כי בכוונתם להתנגד לכל הסדר טיעון, שבו לא תואשם מזל בר-אושר, אשר רצחה את שכנתה ההרה בשנה שעברה, בסעיף רצח ובסעיף הריגת העובר שהיה בבטנה. "אנחנו נשמע מה יש לנציגי הפרקליטות לומר לנו בעניין הזה" אמרה אחותה של עטר, דבורה אמזלג, "אבל אנחנו מתנגדים לכך, שסעיף הרצח וההריגה יוצאו מכתב האישום".

הפרקליטות זימנה היום את נציגי המשפחה לדיון בעניין. על פי ההסדר המתגבש, שעליו הודיעה בימים האחרונים עו"ד רות עשהאל, נציגת הפרקליטות לבית המשפט, תרצה בר-אושר 25 שנות מאסר באשמה של רצח באחריות מופחתת של טלי עטר וגרימת מות העובר.

החלטה בעניין העסקה אמורה להתקבל ביממה הקרובה. דיון נוסף בבית המשפט, יתקיים מחר בצהריים, מול הרכב השופטים ברוך אזולאי, נחמה נצר ויעל רז-לוי. נציגי המשפחה הגיעו בצהריים למשרדי הפרקליטות לקבל הסברים מפי נציגי המוסד המשפטי המטפל בתיק.

בתום הדיון אמרה אחותה של עטר כי הם קיבלו הסברים והביעו את התנגדותם לסעיפים בהסדר, "דרשנו שסעיף הריגת העובר יופיע גם בכתב האישום", היא אמרה, "אנחנו לא יכולים לעשות הרבה כי ידינו כבולות. אני מקווה שבית המשפט לא יקבל את ההסדר הזה ויפסוק את העונש המגיע לרוצחת".

ראתה את עטר יוצאת מהבניין והסתערה עליה עם סכין

מזל בר-אושר וטלי עטר היו שכנות לאותו בניין באשדוד. לפני שנה בדיוק, ב-13.6, התפתח ביניהן ויכוח שכנות, שלפי מקורביהן, היה עניין שבשגרה. אלא שהוויכוח הזה הסתיים אחרת לגמרי מוויכוחים אחרים ביניהן: בר-אושר ראתה את עטר יוצאת מהבניין והסתערה עליה עם סכין מטבח גדולה. עטר נפצעה אנושות ונפטרה במהלך הניסיונות להציל אותה בבית החולים קפלן ברחובות. הרופאים ניסו גם להציל את העובר שהיה ברחמה, אך לאחר מספר ימים הם נאלצו לקבוע את מותו. הפעוט נקבר בזרועותיה של האם, כמה ימים לאחר שהיא עצמה נטמנה בבית העלמין באשדוד.

עוד על רצח טלי עטר:
אחיה של הנדקרת: "טלי לא יכלה לפגוע באיש"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully