וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עד החתונה זה יעבור? החתן שבר כוס - הכלה נפצעה

מוטי לוי

12.6.2011 / 15:00

את יום החתונה שלה הכלה דמיינה כנראה אחרת: שבר זכוכית עף ופצע את רגלה לאחר שהחתן הטרי שבר את הכוס. היא פונתה לקבלת טיפול במצב קל. אורח בטקס: "מעתה ואילך יהיה להם רק טוב"

התחילו ברגל שמאל? כלה בשנות ה-50 לחייה שנישאה הבוקר (ראשון) לבחיר לבה באולם המועצה הדתית באשדוד פונתה עם תום החופה במצב קל לבית החולים לאחר שרסיס מהכוס ששבר בעלה הטרי עף לעברה וחתך את אחד הוורידים ברגלה. "לאחר האירוע הם שאלו אותי האם זה סימן למזל רע. עניתי להם שאין כאן כלום. אמנם הם לא חתמו על הכתובה, אבל כתוב שאין כתובה בלא מריבה" סיפר מאיר בן סימון, מהנהלת המועצה הדתית, שנכח בטקס.

"החתן הביא את הכוס עטופה בנייר כסף" שחזר בן סימון את האירוע הטרגי, "לאחר שנגמר טקס החופה כדת וכדין על ידי רב מוסמך שלנו הוא נתן דריכה חזקה על הכוס תוך שהוא אומר 'אם אשכחך ירושלים', ולפתע התחלנו לראות שלולית של דם". בן סימון סיפר כי בתחילה סברו הנוכחים כי מדובר ביין שנשפך, אבל לאחר רגע הבינה הכלה שרגלה נפצעה וכי מדובר בדמה. רגלה של הכלה הטרייה נחבשה במקום, ולאחר התייעצות עם פרמדיק של מד"א היא פונתה במצב קל לבית החולים.

כאמור, לדברי בן סימון, לא מדובר במזל רע. לדבריו, בכל נישואין תמיד צריכה להיות איזה מריבה או תקלה בהתחלה. "כאן, מאחר שמדובר בזוג מבוגר ולא היו הורים ודודים ודודות שיריבו, אז היה צריך שזה יקרה. כעת, מעתה ואילך יהיה להם רק טוב" הוא סיכם. הסיפור פורסם לראשונה במוקד החדשות החרדי "הקול הספרדי".

לפניות לכתב: moti.levi@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully