וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארבעה הרוגים בהתנגשות בחומת ביה"ס הטכני בחיפה

קובי מנדל

11.6.2011 / 6:47

מכונית התנגשה בקיר בצדו של בית הספר הטכני בחיפה. ארבעת נוסעיה נהרגו, וגופותיהם חולצו מהרכב הבוער. ברכב נמצאו מספר בקבוקי בירה. עדת ראייה: "המכונית נסעה במהירות עצומה"

ארבעה נהרגו הבוקר (שבת) בתאונת דרכים סמוך לבית הספר הטכני בחיפה. מחקירה ראשונית עולה כי הרכב נסע בכביש 58, לחיפה מצומת הקריות, ומסיבה שטרם התבררה סטה מנתיבו - והתנגש בקיר בית הספר. צוותי כיבוי אש הוזעקו למקום וחילצו את הארבעה מן הרכב שעלה באש. צוותי מגן דוד אדום קבעו את מותם. כוחות משטרה הגיעו למקום וחוקרים את נסיבות התאונה. מהמשטרה נמסר כי הרכב בו נסעו הארבעה נמצא בבעלותו של תושב עכו, ככל הנראה קרוב משפחה של הנהג.

סגן מנהל מרחב חיפה במד"א, מאיר וניש, סיפר לוואלה! חדשות כי מדובר במכונית מסוג BMW. "ישבו בה ארבעה צעירים, ואחרי שהם התנגשו בחומת הבלוקים של בית הספר הטכני, לא נותר לנו ממש מה לעשות. כשהגענו לכאן, הרכב בער כולו. רק כשהכבאים הצליחו להשתלט מעט על השריפה, זיהינו את ארבע הגופות החרוכות שבפנים", סיפר. "המראות היו קשים מאוד, דברים שרואים רק במלחמה, בטנקים שנפגעו מירי".

ארבעה הרוגים בתאונת דרכים בבית הספר הטכני בחיפה. אתר פאנט, פאנט
ארבעה הרוגים בתאונת דרכים בבית הספר הטכני בחיפה/פאנט, אתר פאנט

קצין חילוץ משירותי כבאות חיפה, רשף משנה שאול שמעון, שהגיע לזירת התאונה סיפר כי "סמוך לשעה 06:00 בבוקר קיבלנו הודעה על רכב שעולה בלהבות ובו שלושה לכודים. למקום שוגרו שלושה צוותי כיבוי וחילוץ, שזיהו רכב שהתנגש בחומה בעוצמה חזקה מאוד. הרכב פרץ את חומת הבטון, וזה מראה לנו בדיוק באיזה עוצמה מדובר. בתוך הרכב היו לכודים ארבעה בני אדם שפשוט נשרפו חיים. הפעלנו כלים מיוחדים כדי לחלץ את גופותיהם ולאחר שעה הגופות חולצו".

בשיחה עם וואלה! חדשות הסביר שמעון כי "כשרכב מתנגש בעוצמה כזו בקיר, כל מערכות ההגנה שלו קורסות. מדובר בדלק וניצוץ חשמל מהמצבר ואני סבור שהשילוב הקטלני של שניהם גרם להצתת הרכב שבער באופן מסיבי. בהתחלה פעלנו באמצעות מים וקצף כדי לכבות את הלהבות כי היה מדובר בדליפת דלק ורק לאחר מכן התפננו לפעולות החילוץ. לצערי, 200 מטרים מכאן התרסק לפני חודשיים מטוס קל בתוך בית הספר הטכני וארבעה בני אדם נהרגו. גם אז היו מראות קשים ודומים וגם אז הייתי שם. לצערי אנחנו לא בוחרים את המראות שאנו רואים, אבל מחויבים לטפל בהם בכל המסירות וזה מה שאנחנו עושים".

עדת הראייה היחידה לתאונת הדרכים, עדי שרמן, סטודנטית להנדסה תעשייה וניהול בת 26 מקריית חיים, סיפרה כי "נסעתי בכביש 58 וראיתי מכונית BMW נוסעת במהירות עצומה. הרכב כמעט נכנס בי ואז חתך אותי. הוא המשיך לנסוע ותוך שנייה נעלם מהכביש". שרמן הוסיפה וסיפרה כי "תוך כמה דקות ראיתי את האוטו מעוך בתוך החומה ועולה באש. יצאתי מהאוטו וחייגתי למשטרה. כוחות ההצלה הגיעו ואז ראיתי שיש ארבעה אנשים שנשרפים ברכב והייתי חסרת אונים. אני חושבת רק על הטלפון שההורים שלהם יקבלו הבוקר שהילדים שלהם אינם. זה כל מה שחשבתי כשראיתי, עד עכשיו".

ממד"א נמסר כי הגופות הועברו למכון לרפואה משפטית באבו כביר על מנת לעבור זיהוי. ממספר הרכב עולה כי הוא בבעלותו של תושב הגליל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully