וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלייק לייבלי: האהבה הגדולה שאינה ליאונרדו

20.6.2011 / 10:32

בלייק לייבלי, כוכבת עולה וגם המחליפה של בר רפאלי בתפקיד הצמודה של ליאונרדו די קפריו, הביאה לצילומי שער גיליון יולי של מגזין האופנה 'גלאמור' האמריקאי אהבה אחרת שלה

«iframe width="460" height="280" src="https://www.youtube.com/embed/IZNVXok9j5g" frameborder="0" allowfullscreen»«/iframe»

תמיד יש מקום לעוד מתיקות בעמודי הכרום של מגזיני אופנה ובגיליון יולי של מגזין Glamour האמריקאי אפשר למצוא מתיקות של ממש. בלייק לייבלי ('אחת שיודעת', 'גנב עירוני') נערת השער החודש הביאה עימה לצילומים את הכלבה הפרטית - פני, פודלת צמרירית שנראית יותר כמו צעצוע ופחות כמו כלב בשר ודם.

הגורה הקטנטנה פני שמה התרוצצה לה בסטודיו במהלך הצילומים והראיון הנלווה וכל הזמן זכתה בתשומת לב מלאה מהאמא היפה שלה.

פני לא החליפה בגדים ביום הצילומים, אבל נראתה מתוקה ומקסימה להפליא. בתמונה בה לייבלי עומדת לצד חלון ובוחנת את הרומן Cheri מאת הסופרת הצרפתייה קולט, פני נראית מימינה זוכה לליטוף.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"היא גורה נצחית". בלייק לייבלי ופני/מערכת וואלה!, צילום מסך

במהלך ראיון 'מאחורי הצילומים' שנערך עם לייבלי על סט הצילומים, נראה שהכוכבת לא יכולה להוריד את עיניה מהכלבה הקטנטנה שלה. "אוי, אני מצטערת! היא כל כך חמודה ומפריעה עכשיו", לייבלי אמרה. "תראו אותה! היא משחקת עם פיסה קטנה של נייר דבק. אני מצטערת, אני אוהבת אותה", היא ממשיכה. "וזה לא מתיישן. היא גורה נצחית ובכל פעם שאני רואה אותה, זאת כאילו הפעם הראשונה שאני רואה אותה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully