וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעצר סמוך לדירה של בר רפאלי: "זה מתוך אהבה"

איילה חננאל

9.6.2011 / 18:27

צעיר בשנות ה-20 לחייו נשלח להסתכלות פסיכיאטרית לאחר שניסה להיכנס למגדל המגורים שבו מתגוררת הדוגמנית בר רפאלי. השופט: "הוא רצה להיפגש עמה מאחר והוא מאוהב בה"

בית משפט השלום בתל אביב שלח היום (חמישי) להסתכלות פסיכיאטרית צעיר בשנות ה-20 לחייו, שניסה להיכנס הלילה למגדל המגורים בו מתגוררת הדוגמנית בר רפאלי. הצעיר ביקש להגיע לדירתה של רפאלי, אולם השומר במגדל המגורים סירב לאפשר לו לעלות לדירה. בין השניים התפתח עימות ולאחר שהצעיר איים על השומר, הוזעקו למקום שוטרים. הצעיר סירב להתלוות אל השוטרים ובתגובה לכך הוא נעצר.

הבוקר הובא הצעיר לדיון בהארכת מעצרו. במהלך הדיון פנה הצעיר לשופט מוקי לנדמן ואמר לו: "אני לא עובד, עברתי תאונת קטנוע לפני שנה וחצי, אבא שלי נפטר ואימא שלי גרה לבד והיא לא יודעת שאני עצור ואין לי אחים ואחיות, אני מצטער על כל מה שעשיתי. אני לא מטופל, אני בסדר גמור, זה נעשה מתוך אהבה".

השופט לנדמן החליט לשחרר את הצעיר בתנאים מגבילים, ואסר עליו ליצור קשר או להתקרב לבר רפאלי למשך 21 ימים. בנוסף הורה עליו השופט להתייצב לבדיקה פסיכיאטרית. בהחלטתו ציין השופט לנדמן כי "עיון בתיק החקירה מלמד כי החשוד הגיע לביתה של רפאלי, בכדי לפגוש בה מאחר והוא מאוהב בה, התעמת עם השומר ואף איים עליו". לחשוד אין עבר פלילי ובמשטרה מייחסים לו חשדות של איומים, הסגת גבול והפרעה לשוטר במילוי תפקידו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully