וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדיום בטקסס הקפיץ השוטרים לקבר אחים - שהמציא

8.6.2011 / 4:29

אלמוני שהציג עצמו כבעל יכולות על-טבעיות התקשר למשטרה המקומית בטקסס וסיפר כי מצא עשרות גופות מבותרות, בהן ילדים, בבית סמוך ליוסטון. "אין כאן זירה", אמרו הרשויות לאחר חיפוש

תעלומה בטקסס: הרשויות במדינה קיבלו הלילה (רביעי) דיווח על בין 25 ל-30 גופות, בהן כאלו של ילדים, שנמצאו קבורות בקבר אחים בבית הסמוך ליוסטון. כך דיווחה התקשורת המקומית. עשרות שוטרים מבוהלים עשו דרכם לזירה, ונעזרו בכלבים כדי לאמת את הדיווח. כעבור מספר שעות הודיע קרייג מקנייר, שופט מקומי, כי הדיווח היה שקרי: "אין כאן זירת פשע", אמר מקנייר, שהוסיף כי הדיווח התקבל על ידי אדם שהציג עצמו כ"מדיום".

העיתון המקומי "קליבלנט אדווקאט" דיווח כי גורם אלמוני התקשר לרשויות המקומיות, וסיפר כי ראה בזירה עשרות גופות מבותרות. בתגובה סגרו השוטרים במחוז כמה צירי תנועה הסמוכים לזירה. רשת CBS הוסיפה כי במקום נמצאים עשרות שוטרים המסתייעים בכלבים.

בטרם הודעת ההרגעה, עורר הדיווח עניין רב בתקשורת המקומית. רקס אוונס, ממשטרת מחוז ליברטי, מסר לכתבים בזירה כי החוקרים "קיבלו מספר דיווחים שהעלו סימני שאלה באשר לזירה הזו, ולכן ביקשנו צו חיפוש. ברגע שהצו יגיע, נוכל להעמיק את החקירה". אוונס ציין עוד כי הוא מנוע מלמסור פרטים נוספים על הפרשה.

(עדכון ראשון: 02:46)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully