וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק פגע במטוסו של נשיא המדינה - לפרס שלום

ברק פגע במטוסו של נשיא המדינה שמעון פרס בעת שעשה את דרכו מאיטליה. איש מנוסעי המטוס לא נפגע. "הנשיא ישב וקרא עיתון בשקט ואח"כ יצא להרגיע את הנוסעים", סיפרה נוסעת במטוס

ברק פגע אמש (ראשון) במטוס חברת "אל על" בו טס נשיא המדינה, שמעון פרס, זמן קצר לאחר שהמריא מנמל תעופה של מילאנו שבאיטליה בדרכו לישראל. באירוע לא היו נפגעים. מ"אל על" נמסר כי לאחר שהתבצעה בדיקה והתברר כי כל המערכות תקינות, החליט הקברניט להמשיך בטיסה כמתוכנן. בסיום הטיסה פרס הודה בחום לצוות המטוס.

אחת מנוסעות המטוס סיפרה לוואלה! חדשות כי "הנשיא טס בטיסה רגילה של אל על ממילאנו לתל אביב ומספר דקות אחרי שהמטוס המריא נשמע פיצוץ עז בחלק השמאלי של המטוס. ראינו גם הבזקי אור בצד השמאלי. פרצה בהלה מאוד קשה והיסטריה. אנשים צרחו. מאבטחי הנשיא קמו ממקומם ורצו לתא הטייס. לא היה ברור אם אולי מדובר בפיגוע. אחרי מספר דקות הקפטן עלה בכריזה והודיע שמדובר בפגיעת ברק ישירה ושהמטוס ערוך לספוג פגיעות מסוג זה. הוא אמר שאין שום פגיעה במטוס ואנחנו ממשיכים כרגיל".

הנוסעת סיפרה עוד כי "הייתה אישה שסבלה מחרדה וטופלה. הנשיא בכל האירוע ישב וקרא עיתון ובתום ההכרזה הוא יצא לנוסעים ההמומים ולחץ את ידם. בסוף הטיסה הוא ביקש ללחוץ את היד לקפטן, הודה לו ואמר לו שטוב שהפגיעה קרתה במטוס עם הטייסים הכי טובים בעולם".

זהו איננו האירוע האווירי הראשון בו היה מעורב נשיא המדינה. ב-2008 ביצע מסוקו של הנשיא נחיתת אונס בעת שהיה בדרכו לירדן. לאחר בדיקה, המשיך המסוק בדרכו והגיע בשלום לצד הירדני של הגבול.

(עדכון ראשון: 21:48, 05.06.11)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully