וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ימים של שנאה לישראל

ראובן ברקו

5.6.2011 / 9:41

יש עדיין רבים בקרב הפלשתינים שמאמינים בתורת השלבים בדרך לחיסולה של "הישות הציונית" - שבה שולט רוב יהודי מתוקף הדמוקרטיה. אשר על כן, השלב הראשון בתוכנית זו שואף להפיכת ישראל "למדינת כל אזרחיה". בשלב השני מדינת ישראל צריכה להיות מוצפת בפליטים פלשתינים שאמורים להגיע אליה מכל העולם. והשלב השלישי אמור להיות חיסולה הפיזי של ישראל, וזאת על ידי "מבצעים לגיטימיים של התנגדות" בסיוע עתידי של מדינות ערב.

מי שצופה בשחיטה הגדולה המתבצעת בלוב ובסוריה על ידי השלטונות נגד בני עמם יכול להבין את הסכנה הצפויה לישראל אם תיתפס בחולשתה. מה שלא פחות חמור הוא השתיקה של הפלשתינים וערביי ישראל לנוכח מעשי קדאפי. סוגיית השתיקה מתחדדת ככל שגוברות השמועות על אודות התוכניות הפלשתיניות להניע "אינתיפאדה שלישית בלתי חמושה ובדרכי שלום". מניסיון העבר ידוע היטב כי משמעותו של ביטוי מזימתי זה הוא התקפת המונים נוספת נגד ישראל. הפעם מדובר על "הנכסה", היום שמציין את מלחמת ששת הימים. ימים קשים לישראל מתוכננים, אולי, גם בספטמבר הקרוב - מועד הכרזתה החד-צדדית של המדינה הפלשתינית באו"ם.

מה פשר השנאה הזאת לישראל, מה פשר העובדה שבשעה שישראל מופגזת בטילים ואזרחיה נהרגים בפיגועים הפלשתינים שותקים, ולעומת זאת - כשישראל מגינה על עצמה היא מואשמת בפשעי מלחמה. מדובר ללא ספק בחידה פסיכולוגית בפני עצמה. אנטישמים ש"חזרו בתשובה" מודים כי ביסוד האשמתה האוטומטית של ישראל ב"פשעים" עומד הצורך להלבין את פשעיהם ההיסטוריים נגד היהודים. האשמת היהודים - קורבנות השואה דאז - בפשעי מלחמה וב"שואת" העם הפלשתיני כיום מגמדת את אשמתם שלהם ומשדרגת את מעמדם מ"שונאי יהודים" ל"שופטיהם".

בינתיים, מתגברות הקריאות והתוכניות נגד ישראל. בחזית הצפונית קורא חסן נסראללה למיליוני הערבים הגועשים סביב גבולות ישראל לפרוץ אליה ולהטביעה בגלי אדם ודם. הפלשתינים, כאמור, מאיימים באירועי ימי הנכסה, ומתוך כסות "אינטלקטואלית" זורעים פעילי שמאל מחוץ למדינה זרעי שנאה נגד ישראל בעולם. ואילו אנחנו - כמו שראינו באירועי יום הנכבה - שולחים חיילים ישראלים מהוססים להשליך רימון עשן מיותם לעבר מפגינים פלשתינים הנערכים באבנים, בנשק ובמצלמות לעימות הדמים הקרב בגבול הפרוץ. לא עוד. בלימת תוכניותיהם של יריבינו תצריך מענה יצירתי והתקפי גם בשטחי הכינוס וההיערכות שלהם ולא רק על הגבול. כמובן, על מענה זה לשמור על היתרון המוסרי המייחד את מדינת היהודים בג'ונגל הסובב אותה, אבל מענה חייב לבוא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully