וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברי הנער שנרצח בב"ש: "הדוקר היה חברו הטוב"

רמי שני

4.6.2011 / 19:12

"הם שתו אלכוהול וזה עלה להם לראש", מספרים היום חבריהם של הנער בן ה-16 שנדקר למוות הלילה בבאר-שבע, על פי החשד בידי חברו. מחקירה ראשונית עולה כי בין השניים התפתחה קטטה

אלברטו דנקברג

(צילום: אלברטו דנקברג, עריכה: יותם בן-דוד)

הנער בן ה-16, שנדקר הלילה (שבת) למוות בבאר-שבע, והחשוד בדקירתו היו חברים קרובים. כך סיפרו היום (שבת) חבריהם של השניים. "הם שתו אלכוהול וזה עלה להם לראש", סיפר אחד החברים, שבא להביע תנחומים בבית הורי הקורבן. "האלכוהול משחק שם תפקיד חשוב. הם חברים טובים מאוד, לא ברור לנו איך הגיעו הדברים לידי כך. אף אחד מהם לא אלים, גם לא זה שנדקר".

גם במשטרה מייחסים לאלכוהול חשיבות מכרעת באירוע. מחקירת המשטרה עולה כי השניים בילו עם מספר בני נוער וככל הנראה שתו משקאות חריפים, כשלפתע התפתחה ביניהם קטטה. "הדברים התפתחו עד כדי מהלומות של ממש", סיפר סנ"צ יוסי כהן, מפקד תחנת משטרת באר שבע. "החשוד שנעצר סיפר כי בשלב מסוים היכה אותו חברו באמצעות לבנה בראשו. ברגע זה הוא שלף סכין ודקר אותו", הוסיף.

"הם לא אלימים"

חבר אחר של השניים הוסיף: "אני מכיר אותם מצוין, מאז שאני קטן. אף אחד מהם לא יכול היה להרים יד על מישהו אחר. הם לא אלימים". נ', חבר של השניים, ציין בהתייחסו להשפעת האלכוהול כי "אם יש שניים שקצת מתווכחים ועוברת בחורה, האגו מצטרף גם הוא למשחק. זה מיד גולש לפסים של ויכוחים".

החשוד בדקירה יובא הערב לבית משפט השלום בבאר שבע, לדיון בהארכת מעצרו לצורך המשך החקירה. במהלך היום ביצעה המשטרה שחזור של האירוע עם הנער החשוד במעשה. הערב יקימו חבריהם של השניים אירוע לציון חברם שנדקר, בבית הספר התיכון שבו למד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully