וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכיר עיריית חדרה לשעבר שהסגיר עצמו: "זו עלילה"

אריאל נוי

2.6.2011 / 21:16

ממלא מקום ראש עיריית חדרה לשעבר שהסגיר עצמו לאחר שנחשד ששלח נערת פיתוי למנכ"ל העירייה דוחה את הטענות נגדו. "ברגע שהבנתי שמחפשים אותי לקחתי מונית והגעתי"

סמי לוי, לשעבר ממלא מקום ראש עיריית חדרה, הסגיר עצמו היום (חמישי) ליחידה הכלכלית בלוד, לאחר שנחשד כי שלח נערת פיתוי למנכ"ל העירייה, יצחק צור. אתמול נעצר גם שאול לוי, קצין משטרה בדימוס שהיה ראש אגף הביטחון והחנייה בעיריית חדרה, בחשד ששכר את שירותיה של האישה כדי שתפתה את צור ותגרום לו להצטלם עמה בעירום לצורך סחיטה, ומעצרו הוארך הבוקר בחמישה ימים.

על פי החשד, השניים ניסו לנקום במנכ"ל העירייה על שגרם לפיטוריהם. לוי, סיפר לוואלה! חדשות כי "לא שמעתי ולא ידעתי שמחפשים אותי ביחידה הכלכלית. ברגע שהבנתי שמחפשים לקחתי מונית והגעתי".

לאחר הגשת התלונה על ידי צור, ששירת גם הוא כקצין משטרה בדרגת תת-ניצב, נפתחה חקירה במהלכה אותרה נערת הליווי והודתה כי השניים שלחו אותה על מנת לפתות את צור ולהצטלם איתו. "יגלו בסוף שאין לי קשר לסיפור המופרך הזה. זו עלילה מבית היוצר של מנכ"ל עיריית חדרה", אמר לוי.

איקי צור מסר בתגובה כי "אני מאמין ברשויות החוק שיעשו עבודתם נאמנה. עצוב לי שדברים כאלה קורים בעיריית חדרה. אנחנו ממשיכים בפעילותנו לשיפור פני העיר במלוא המרץ".

לפניות לכתב: arielnews@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully