וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: אנסו צעירה בכוח וביצעו בה מעשי סדום

קובי מנדל

2.6.2011 / 20:31

צעירה בת 21 שבה בחודש שעבר לישראל. שני תושבי אור עקיבא מואשמים שהסיעו אותה לאזור נטוש, ושם אנסו אותה וביצעו בה מעשי סדום. אחד הנאשמים תיעד את המעשים בטלפון הנייד

לבית המשפט המחוזי בחיפה הוגש היום (חמישי) כתב אישום נגד שני תושבי אור עקיבא, בני 33 ו-26, בגין עבירות אינוס בנסיבות מחמירות ומעשי סדום בנסיבות מחמירות. לפי כתב האישום, השניים חברו יחד לביצוע העבירות, בעלו את המתלוננת נגדם שלא בהסכמתה וביצעו בה יחד את המעשים. הפרקליטות הגישה בקשה לעצור את השניים עד תום ההליכים המשפטיים נגדם.

לפי כתב האישום, המתלוננת, כיום בת 21, עלתה לארץ בגפה מחבר המדינות, הכירה את אחד הנאשמים ואף ניהלה עמו קשר רומנטי. לאחר כשנה ממועד עלייתה, בשנת 2007, היא שבה למולדתה ובחודש שעבר חזרה לישראל. עם הגעתה היא שוכנה בבית משפחתו של אחד הנאשמים. כשבועיים לאחר מכן הוא התקשר אליה ודרש שתגיע לפגישה עמו במרכז אור עקיבא.

ברכב שהמתין לה שהו שני הנאשמים. הם נסעו עמה לאזור נטוש הנמצא בשלבי בנייה ובשלב מסוים אחד הנאשמים דרש ממנה לבצע בו מין אוראלי. משסירבה, הוא הפשיט אותה בכוח ואנס אותה כשחברו שנכח לצדו מתעד את המעשה במצלמת הטלפון הנייד שברשותו. לאחר מכן החבר שצילם אנס אף הוא את המתלוננת. הנאשם הראשון אנס אותה בשנית וביצע בה מעשה סדום. המתלוננת הצליחה בשלב מסוים להימלט מהמקום.

בבקשה שהוגשה לבית המשפט להורות על מעצרם של שני הנאשמים עד תום ההליכים הפליליים נגדם, ציינה הפרקליטות כי לשניים עבר פלילי. בבקשה נכתב כי "מדובר בעבירות אינוס, שנעשו בחבורה, תוך התעלמות מוחלטת ממצוקתה הברורה של המתלוננת, ותוך ניצול תלותה בנאשם הראשון. האופן שבו בוצעו העבירות מעיד על מסוכנות. כן קיים יסוד סביר לחשש שהנאשמים יסכנו את בטחונו של הציבור בכלל, ובטחונה של המתלוננת בפרט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully