וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נסראללה: "דם ההרוגים במג'דל שמס לא נשפך לשווא"

2.6.2011 / 0:02

מזכ"ל חיזבאללה ניצל נאום לציון 22 שנה למותו של האייתוללה חומייני כדי לקרוא להמשך התמיכה בפלסטינים, כפי שבאה לידי ביטוי ביום הנכבה. "יש תוכנית אמריקאית-ישראל לחלק מדינות"

מזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה הבהיר אמש (רביעי) כי דמם של הסורים והלבנונים שנהרגו במג'דל שמס ובמארון א-ראס במהלך יום הנכבה, רובם מאש צה"ל, "לא נשפך לשווא". בנאום שנשא לציון 22 שנה למותו של מנהיג המהפכה באירן, האייתוללה חומייני, אמר נסראללה: כי "הדם שנשפך במג'דל שמס ובמארון א-ראס נשפך למען סוגיה מקודשת. מה שקרה במג'דל שמס ובמארון א-ראס דומה למה שקרה בכרבלא, שם הקריב את עצמו האימאם אל-חוסיין למען מטרה".

נסראללה קרא במהלך נאומו להמשיך לתמוך בפלסטינים והזהיר מפני כוונה אמריקאית-ישראלית לפצל מדינות במזרח התיכון: "יש תוכנית אמריקאית-ישראלית לחלק מדינות באזור, כגון צפון סודן, תימן, לוב וסוריה. כשמדינות אלו יהיו מפוצלות, התכנית הזו תגיע עד לערב הסעודית. זו תכנית אמריקאית-סעודית", אמר. בנוסף שיבח את מערכת השלטון האירנית ואת חוקתה באמרו כי היא "טובה יותר מהדמוקרטיות הוותיקות ביותר בעולם".

"באירן אין כוכב נולד, משום שגברים ונשים במדינה משתתפים בתחרויות בינלאומיות בנושאי פיסיקה, כימיה ורפואה", אמר מזכ"ל חיזבאללה תוך שהוא לועג לתכנית הפופולרית ביותר בלבנון, כמו גם במדינות מערביות רבות.

לפניות לכתב: nir_yah@walla.com

עדכון ראשון: 20:29

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully