וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

27 חולים קיבלו השבוע את חייהם במתנה

אריאל נוי

1.6.2011 / 13:43

במהלך שישה ימים בלבד התקבלו 7 תרומות איברים - שהצילו את חייהם של 27 בני אדם. בביה"ח שניידר בפתח תקווה, דיאנה בת השמונה קיבלה לב חדש: "אני חולמת לרקוד ולצאת לטיולים"

בפרץ של תרומות איברים שלא זכור כמותו בארץ, התקבלו ברחבי ישראל, תוך שישה ימים, שבע תרומות שאפשרו להציל את חייהם של 27 חולים. בזכות התרומות ניצלו חמישה ילדים, בהן דיאנה פוליאנסקי בת ה-8, שזכתה במרכז הרפואי שניידר בפתח תקווה ללב חדש - ולהתחלה חדשה.

טטיאנה, אמה של דיאנה, סיפרה לוואלה! חדשות על הנס שקרה לבתה: "חיכינו שנה וחצי להשתלה לדיאנה. היא נולדה עם מום נדיר בלב. מצבה השפיע קשות על חייה, כאשר מתוך שלוש שנים, היא הייתה רק יום אחד בבית ספר. היא למדה כל הזמן בבית. בקושי יש לה חברים וחברות".

דיאנה עצמה סיפרה בהתרגשות כי היא "חולמת לרקוד ולצאת לטיולים. אני רוצה ללכת לבית הספר ללמוד, לשחק, ולעשות הכול. קצת כואב לי אבל אני שמחה סוף סוף שאני יכולה להיות ילדה רגילה. הדבר הראשון, שאני אעשה אחרי שאגיע הביתה זה להרגיש איך זה להיות קצת מחוץ לבית. אני ממש שמחה ומאושרת".

בסך הכל הושתלו 35 איברים בחולים בבתי חולים העמק, רמב"ם, בילינסון, שיבא, סורוקה וקפלן. פרופ' איתן מור, מנהל מחלקת ההשתלות בבתי החולים בילינסון ושניידר בפתח תקווה, אמר כי "העבודה הייתה מאוד מאומצת ומתישה, שעות ארוכות של ניתוחים ללא הפסקה, אך ללא ספק קיימת הרגשת סיפוק נפלאה מהיכולת לתת את השירות לחולים שממתינים זמן רב להשתלה".

לפניות לכתב: arielnews@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully