וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הניה: "ידה של ישראל כבר לא על העליונה"

31.5.2011 / 15:03

בדברים שנשא בטקס חנוכת אנדרטה להרוגי המשט הטורקי לפני שנה בעזה, התייחס ראש ממשלת חמאס למצור על הרצועה: "חלק ממדיניות העושק של הכיבוש הישראלי"

ראש ממשלת חמאס ברצועת עזה, איסמעיל הניה, אמר היום (שלישי) כי המצור הישראלי המוטל על רצועת עזה אינו משקף את רצונו של העולם החופשי, אלא את "מדיניות העושק והפרת החוק שבה נוקט הכיבוש הישראלי בהתנהלותו מול הפלסטינים".

בדברים שנשא בטקס חנוכת אנדרטה בעזה להרוגי המשט הטורקי לפני שנה התייחס לדבריו של ראש הממשלה, בנימין נתניהו, לפיהם מרכז הכובד של חמאס עבר לסיני, באמרו כי העם הפלסטיני וההתנגדות נלחמים בכיבוש "בתוך השטחים הפלסטינים ולא על אדמת מצרים".

הניה ברך על החלטתה של מצרים לפתוח באופן קבוע את מעבר רפיח: "פתיחת המעבר מבטאת את ריבונותה של מצרים ומהווה הוכחה לכך שמצרים שבה למעמדה בעולם הערבי, במסגרתו היא מגנה על הסוגיות הערביות והאיסלמיות". הוא לעג לישראל שאיבדה בעשורים האחרונים את בריתותיה עם אירן, טורקיה ומצרים והביע צער על כך שהמשטר המצרי פעל במשך שנים ארוכות "למען המדיניות האמריקאית והישראלית".

הוא העריך עוד כי עתידה של ישראל "נמצא בחשכה מוחלטת" והוסיף: "אנחנו עומדים בפני עידן חדש ושמים מאחורינו עידן חשוך, שבו ידה של ישראל הייתה על העליונה. היום עמי האזור הם אלו שמחליטים ולא זקוקים לאישורים מארה"ב". עוד שיבח את טורקיה "ואת עמדותיה המכובדות למען העם הפלסטיני".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully