וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

11 שנות מאסר לנהג שביצע מעשים מגונים בקטינים

קובי מנדל

31.5.2011 / 14:17

נהג מהצפון הודה בהסדר טיעון בביצוע מעשים מגונים ומעשי סדום בקטינים, בנים למשפחות חרדיות. השופטים: "טענות הנאשם כי הקורבנות 'פיתו' אותו - מעידות על מחשבה מעוותת"

בית המשפט המחוזי בחיפה גזר הבוקר (שלישי) 11 שנות מאסר על תושב הצפון שהורשע בשורת עבירות מין בקטינים. האיש, בן משפחה דתית, נשוי ואב לארבעה, הודה במסגרת הסדר טיעון במעשה סדום, במעשה מגונה בקטין ובמעשה מגונה בפני קטין, שאירעו ביישוב מגוריו.

כתב האישום מגולל שבעה סעיפי אישום. בשניים מהמתלוננים בוצעו המעשים במשך שלוש שנים החל מ-2007, ובמתלונן השלישי במשך שנה, ב-1997. המעשים בוצעו במקומות שונים, לרבות בבית הנאשם ובין היתר במחסן, בבית כנסת, בסאונה ובקאנטרי קלאב. הנאשם הודה שנגע בגופם של הקטינים בכמה מקרים, ביצע בהם מעשים מגונים והתחכך בהם עד שהגיע לסיפוק. במקרים אחרים אילץ אותם לבצע בו מין אוראלי, ובשתי הזדמנויות ביצע באחד מהם מעשה סדום.

"בחר למעשיו נערים ש'חרגו מהשפה הדתית' המקובלת"

אב בית הדין יוסף אלרון והשופטים משה גלעד וכמאל סעב, ציינו בגזר הדין כי הנאשם ניצל את קרבתו לקטינים, המשתייכים לקהילה חרדית סגורה, ואת עיסוקו כנהג - על מנת לממש את גחמותיו וצרכיו המיניים - תוך התעלמות מוחלטת מגילם ומהתנגדותם למעשיו. "מעשי הנאשם הם פגיעה קשה לא רק בגופם של הקטינים אלא גם בנפשותיהם, וסביר להניח כי פגיעה זו תלווה אותם בהמשך חייהם. מוקדם להעריך את הנזק שנגרם להם בעקבות מעשיו. לעיתים השפעות מעשים אלו מוצאות ביטוי אף בתקופה מאוחרת יותר", ציינו.

עוד הדגישו השופטים כי הנאשם בחר לביצוע מעשיו נערים שהתנהגותם "חרגה מהשפה הדתית המקובלת". הם אמרו כי טענות הנאשם, לפיהן שידרו לו הקטינים מבטים "מפתים" מצביעות על חשיבה מעוותת, ועל סיכון ממשי הנשקף ממנו לאחרים. השופטים ציינו בנוסף כי נקודת המוצא לענישה היא אמנם הסדר הטיעון בין הצדדים, אך כי שיקולי הענישה השונים - לעומת אפשרות שיקומו של הנאשם - היו ריבוי המעשים, גילם הצעיר של הקורבנות, האפשרות כי ישוב על מעשיו והעובדה כי לא נטל אחריות למעשיו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully