וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: צבא לבנון סיכל ירי רקטות לעבר ישראל

30.5.2011 / 16:58

העיתון "א-ספיר" מדווח מפי דיפלומטים מערביים, כי צבא לבנון חשף בשבוע שעבר רקטות שהיו מוכנות לשיגור לעבר ישראל. הסיכול בוצע יומיים לפני הפעלת מטען הנפץ לעבר כוח יוניפי"ל

יומיים לפני שהופעל מטען הנפץ נגד כוח יוניפי"ל ביום שישי האחרון, חשף צבא לבנון רקטות שהיו מוכנות לשיגור לעבר ישראל – כך דיווח הבוקר (שני) העיתון הלבנוני "א-ספיר" בהסתמכו על מקורות דיפלומטים מערביים, שביקשו להישאר בעילום שם. לדברי המקורות, מתקפה על כוח יוניפי"ל תמיד באה במקביל עם ניסיונות לירות רקטות לעבר ישראל.

לפי הדיווח, במהלך הפגישה משולשת שנערכה בעיירה נאקורה שבדרום לבנון בין נציגי צה"ל, צבא לבנון ויוניפי"ל, ישראל העבירה התרעה לפיה חוליות איסלמיות מעין אל-חילווה ינסו להתקיף את הכוחות הבינלאומיים ואת צבא לבנון במקום. עוד דיווחו המקורות כי ישראל הזהירה מפני מתקפות על יוניפי"ל וזאת נוכח המצב בסוריה.

ביום שישי שעבר נהרג אדם אחד וחמישה נוספים נפצעו בפיצוץ ברכב של כוח יוניפי"ל שנסע לכיוון העיר צידון שבדרום לבנון. דובר כוח יוניפי"ל בלבנון אמר כי המטען היה מיועד לשיירה שהובילה ציוד לוגיסטיקה: "יש בידינו דיווחים על נפגעים מכוח יוניפי"ל", אמר הדובר ניראג' סינה לסוכנות הידיעות רויטרס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully