וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

20 שנות מאסר לסטודנט שהרג בשל סכסוך רומנטי

קובי מנדל

30.5.2011 / 14:15

ביהמ"ש גזר 20 שנות מאסר על צעיר מאום אל-פחם שהורשע בהריגתו של צעיר אחר בעקבות סכסוך שפרץ ביניהם על רקע יחסיו של הנאשם עם קרובת משפחתו של ההרוג. הוא הורשע במסגרת הסדר טיעון

בית המשפט המחוזי בחיפה גזר הבוקר (שני) 20 שנות מאסר, עונש מאסר על תנאי ותשלום פיצויים בגובה 100 אלף שקלים על עאדל מחאגנה, סטודנט לעבודה סוציאלית מאום אל-פחם, שהורשע בהריגתו של מוחמד מוסטפא אבו שקרה, סטודנט למנהל עסקים בן 22. הוא הורשע במסגרת הסדר טיעון גם בחבלה בכוונה מחמירה, עבירות בנשק ועבירת שיבוש הליכי משפט שיוחסו לו בכתב האישום המתוקן.

על פי כתב האישום, מחאגנה ירה למוות באבו שקרה במהלך קטטה שפרצה ביניהם בסוף יוני אשתקד, ואף ירה לעבר חברו לעבודה של ההרוג, ויסאם מחאגנה. ויסאם לא נפגע מהירי. הקטטה עצמה התעוררה בשל יחסי קרבה בין עאדל מחאגנה לבין קרובת משפחתו של ההרוג.

נמלט, העלים ראיות והסתתר

על פי הכרעת הדין, עבר הנאשם ליד חנות למוצרי חשמל באום אל-פחם, בה עבד אבו שקרה, ובין השניים התפתחה קטטה. לאחר שאנשים שהיו בקרבת מקום הפרידו ביניהם, שב אבו שקרה לחנותו, והנאשם מצדו עזב את המקום. כעבור כעשר דקות שב מחאגנה למקום הקטטה, שלף אקדח וירה שני כדורים לעבר פלג גופו העליון של אבו שקרה. מחאגה ירה גם לעבר חברו של אבו שקרה שהתקרב למקום, אך כאמור לא פגע בו.

בהמשך ברח הנאשם מן המקום, העלים את האקדח ואת מכשיר הטלפון הסלולרי שלו, זרק את בגדיו לפח האשפה, הסתתר ובחלוף שלושה ימים הסגיר את עצמו למשטרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully