וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העליון לפרקליטי קצב: הדיון בערעור לא יידחה ויתקיים בקיץ

30.5.2011 / 9:06

ביהמ"ש דחה את בקשת פרקליטיו של נשיא המדינה לשעבר לדחות הדיון בערעור שהגישו נגד הרשעתו באונס. "עם כל הכבוד לרצונם לצאת לחופשה בקיץ, אין בכך להאפיל על שיקולי קביעת המועדים"

בית המשפט העליון דחה הבוקר (שני) את בקשת עורכי דינו של הנשיא לשעבר משה קצב לדחות את הדיונים בערעור שהגישו אשר נקבע לחודש אוגוסט. בהחלטה נכתב כי "עם כל הכבוד לרצונם של הסנגורים לצאת לחופשה במהלך פגרת הקיץ של בתי המשפט, אין בכך כדי להאפיל על שיקולים שהובילו לקביעת המועדים ובראשם הצורך לקיים את הליך הערעור בתוך פרק פרק זמן קצר ובהתחשב בעומס על בתי המשפט. בית המשפט עשה מאמץ לקבוע את הערעור לפגרה כדי לצמצם את הפגיעה במתדיינים אחרים. הרשמת קיבלה את בקשתם של עורכי הדין שלא לערוך דיון בערב ה-9 באב והדיון שנקבע לאותו יום הוקדם ליום קודם".

פרקליטיו של נשיא המדינה לשעבר, עורכי הדין ציון אמיר, אביגדור פלדמן, אברהם לביא ומיקי חובה, כתבו בבקשה שהוגשה לבית המשפט בשבוע שעבר כי הם תכננו חופשות עם בני משפחותיהם בפגרת הקיץ וכי ביטול או דחיית החופשות תגרום עגמת נפש רבה למשפחותיהם. "אין חולק על כך כי יש רצון לקיים את הדיון מוקדם ככל שניתן, אולם היות וקצב משוחרר ואינו במעצר אין דחיפות קיצונית לקיים את הדיונים במהלך הפגרה", כתבו. הם הציעו לקיים את הדיונים בכל מועד לאחר תום הפגרה בתחילת חודש ספטמבר.

עוד נכתב, כי לפגרה משמעות רבה עבורם ועבור עורכי דין בכלל, כי עבודתם מפרכת פיזית ונפשית והצורך ל"מלא מחדש מצברים" הוא חיוני ביותר. לדבריהם, הם עצמם אינם יכולים להקצות לעצמם פגרה לאחר חודש ספטמבר כי ,רוץ העכברים מתחדש במלוא עוזו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully