וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריאל זילבר מכה שנית: "טרנספר לערבים"

13.2.2002 / 10:32

הזמר שוב תוקף, והפעם את המוסלמים: "הם רוצים לזרוק אותנו מפה. מה אנחנו צריכים את זה?"; הביע הסכמה להעברתם במשאיות מעבר לגבול; טוען: "זה הסיכוי היחידי שלנו לשרוד פה"

הזמר אריאל זילבר שוב מעוצבן, והפעם על הכוונת – הערבים. רק לפני פחות משנה עורר זילבר את זעמם של ההומואים והלסביות בעקבות דברים שאמר, והפעם הוא מצהיר על תמיכתו בטרנספר, כדי להעביר את הערבים המוסלמים מישראל.

זילבר התראיין לשבועון "מקור ראשון" והדברים צוטטו היום ב"ידיעות אחרונות". הבוקר הוא התראיין לתוכניתו של רפי רשף בגלי צה"ל והעדיף להגדיר את הרעיון כ"העברה" ולא כטרנספר.

זילבר אמר: "אני לא פוליטיקאי, אני רק רואה את הדברים כמו שהם ואני רואה מה קורה בעולם. אני רואה מה קורה עם המוסלמים, מה קורה איתנו. תנסה לעבור ביפו - זה סכנה, תנסה לעבור בנצרת תחתית - זה סכנה, תנסה לעבור בעכו בשוק - נראה אם לא יזרקו עליך אבנים ברגע שתדבר בעברית".

"את יפו עזבנו כבר לערבים"

לדבריו, "יש לנו פה כמעט שני מיליון פלסטינים. מה אנחנו צריכים את זה? אנחנו צריכים מדינה יהודית. הם רוצים לזרוק אותנו מפה. מה תעשה?". זילבר ציין, שיש לעשות אבחנה בין ערבים נוצרים לבין הערבים המוסלמים "שהם נגדנו". כשנשאל האם הוא מתכוון לכך שצריך להעלות את המוסלמים על משאיות ולשלוח אותם מעבר לגבול, ענה: "כן, בדיוק ככה". עם זאת הבהיר, שהדבר "צריך להיות בהסכמה".

לדברי זילבר, "זה הסיכוי היחידי שלנו לשרוד פה. אין לנו ברירה אחרת, זה מה שיהיה בסוף הרי, זה ברור". הזמר הסביר, כי הוא אינו שונא ערבים אבל "לאט לאט זה אוכל. אתה רואה מסביב שאנחנו מתנהגים בטיפשות. המדינה שלנו מתנהגת בטיפשות. את יפו עזבנו כבר לערבים. הם מקופחים? תסתכל ביפו איזה וילות הם בונים".

לגבי הביקורת על דבריו אמר: "השמאל רוצה להעביר את כל ההתיישבויות ביש"ע חזרה לארץ, ואומר לך זה לא הארץ שלנו. זה לא טרנספר?".

בשנה שעברה: "להיות הומו זו סטיה"

במאי שעבר התראיין זילבר ל"ידיעות אחרונות" ויצא כמעט נגד כל מגזר בחברה הישראלית: חילונים, פולנים, ערבים, קיבוצניקים וגם הומואים ולסביות. הדברים שעוררו זעם רב ביותר היו: "לא אמרתי שלהיות הומו זה לא מוסרי, אמרתי שזה סטיה. סטיה מדרך הטבע. אם אתה לא מביא ילדים לעולם, אין לך שום סיבה להיות עם מישהו. אז בסדר, הומואים יכולים לגדל חתול, או כלבה, או לאמץ ילד. אני לא אומר: תהרגו אותם, שיחיו, יש לי כבוד אליהם, אבל לא בבית ספרנו. אולי יש לי אפילו חברים הומואים או לסביות, שיהיו בריאים, אבל אני, מבחינתי, סולד מזה".

הדברים עוררו סערה גדולה ואגודת ההומואים והלסביות הודיעה על חרם נגדו. זילבר התנצל על דבריו ואמר ש" בסך הכל רציתי למחות. מחאתי יצאה חריפה מדי, קיצונית ומוכללת מדי. על המדי אני מצטער. מצטער על פגיעות אישיות שפגעתי, כך מסתבר, בשוגג", אך באגודה דחו את ההתנצלות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully