וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התקיפה בשד' ח"ן: "דם הקורבן לא נמצא על הסכין"

איילה חננאל

29.5.2011 / 14:02

בשלב הצגת הראיות במשפטו של עידן אנורי, המואשם בנסיון לרצח צעירה בשדרות ח"ן בת"א, נטען כי לא נמצא דם של הקורבן על הסכין של הנאשם. הפרקליטות: "יש ראיות רבות אחרות"

דניאל בוק

(צילום: דניאל בוק, עריכה: יאיר דניאל)

צוות ההגנה של עידן אנורי, הנאשם בניסיון רצח הצעירה בשדרות ח"ן בתל אביב לפני כשלושה חודשים, טען היום (ראשון) בדיון שהתקיים בבית משפט המחוזי בתל אביב, כי אין כל ראיה הקושרת את אנורי לאירוע. לדברי ההגנה, הקורבן שינתה את גרסתה מספר פעמים לאורך החקירות שעברה ולא הצליחה לזהות את אנורי במסדר זיהוי. בנוסף, נטען כי ישנם חשודים נוספים אפשריים שהמשטרה לא חקרה, ביניהם בעל האופנוע שנמצא בחניון בית החולים איכילוב ואדם נוסף לו סכסוך ארוך עם אמה של הקורבן, שאף איים עליה בעבר.

עוד לדברי ההגנה, בדיקת המשטרה העלתה שלא נמצא דם של הקורבן על כליו של אנורי ולא נמצאו עקבות DNA של הקורבן על הכפפות, המעיל והקסדה של אנורי. כמו כן, נטען כי לא נמצא דם על להב הסכין שלכאורה שייך היה לאנורי אלא רק על כת הסכין, שבבדיקות התברר כי אינו שייך לקורבן אלא לאישה אחרת שזהותה אינה ידועה. עוד עולה, כי בחיפוש שנערך בביתו של אנורי נמצא רובה M-16 וסכינים שהוא החזיק ברישיון.

התובעת במשפטו של אנורי, הדס פורר אמרה היום בתגובה כי "הודאת הנאשם רצופה בכל כך הרבה שקרים על גבי שקרים. פושע כל כך אובססיבי ואכזרי לא ראיתי מימיי. הוא אמנם כביכול בן אדם נורמטיבי שהתנדב במשטרה והיה קצין בצבא, אך מדובר באחד האנשים הכי מסוכנים שיש. לא ראיתי חקירה כל כך מקיפה מאז רצח מרגריטה לאוטין. המשטרה בדקה כל כיוון וכיוון". לדבריה, כל אותם חשודים שההגנה טוענת כי לא נחקרו, ביניהם בדואי שהיה חשוד בדקירה של צעירה ערבייה ואדם אשר היה מסוכסך עם הקרבן, נחקרו ונמצא כי כלל לא שהו באזור בעת האירוע. "אחד עזב את הארץ ואילו השני היה בצפון", טענה.

עוד נמסר מהפרקליטות כי אכן לא נמצא DNA של הקורבן על הסכין, אך כי הם מדגישים כי יש בידיהם ראיות רבות נוספות הקושרות את הנאשם לתקיפה. בין הראיות ישנו הטלפון הסלולרי של אנורי, ממנו התקשר 28 פעמים לעמותה בה עבד יחד עם הקורבן כדי לברר מתי היא עובדת, עד היום שבו היא ענתה לו, אותו היום בו נותק קו הטלפון והתבצעה התקיפה.

על פי כתב האישום, אנורי סבר כי פוטר בעקבות תלונת הקורבן על כך שצעק ואיים עליה כאשר לא הסכים עם משמרות שקבעה לו בעבודה. עוד עולה מכתב האישום, כי אנורי נשבע לנקום ולפגוע בה, להסוות את מעשיו באמצעות שוד כביכול ובמשך חודשים ארוכים תכנן בקפידה את הנקמה המרה. "כשנה ורבע לאחר הפיטורין החליט הנאשם לבצע את זממו ותקף את המתלוננת באמצע הרחוב, באכזריות רבה, באמצעות סכין, ובמטרה לרצוח אותה", נכתב בכתב האישום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully