וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חולץ מטייל בן 40 שנפל מגובה 8 מ' במדבר יהודה

רמי שני

28.5.2011 / 16:45

צוותי חילוץ מעין גדי וערד הצליחו לחלץ מטייל כבן 40 שסייר עם משפחתו בנחל רחף במדבר יהודה ונפל לנקיק עמוק מגובה של כשמונה מטרים. הוא פונה במצב בינוני לבית החולים סורוקה בב"ש

מטייל כבן 40 חולץ בשעות הצהרים (שבת) על ידי צוותים מיחידת חילוץ עין גדי וערד, לאחר שמעד מוקדם יותר הבוקר לנקיק עמוק בנחל רחף שבמדבר יהודה בעת שטייל במקום עם בני משפחתו. המטייל, כבן 40, פונה במסוק לבית החולים סורוקה בבאר שבע במצב בינוני.

צוותי החילוץ שהוזעקו למקום בו נפל האיש, חברו אליו לאחר כחצי שעה של נסיעה בשטח קשה. "הגענו אליו והסתבר לנו שהוא נפל מגובה של כשמונה מטרים לתוך ערוץ הנחל בו עמדו ללכת", סיפר אלי שגיא מפקד יחידת החילוץ מערד. "בקבוצה היו גם מספר ילדים ומבוגרים נוספים שעזרנו להם לצאת מהנחל. למקום בו נפצע האיש, הוזעק מסוק ולאחר שבדקנו את מצבו העלנו אותו למסוק כדי לפנות אותו לבית החולים סורוקה בבאר שבע. הוא נפגע בפניו ובמקומות שונים בגופו, ויש לו מספר שברים".

קבוצת המטיילים ירדה אל נחל רחף בשביל מסומן שבו יש במספר מקומות סולמות וחבלים. במקום בו החליק המטייל, נהוג בדרך כלל לשים חבל אבטחה, אולם ככל הנראה הוא החליט לרדת אל ערוץ הנחל בכוח ידיו ובשלב מסוים החליק ונפל. אנשי יחידות החילוץ פעלו לסייע גם לקבוצות מטיילים אחרות שטיילו במקום, לאחר שנאלצו לעמוד זמן רב במקומם - דבר שעיכב את התקדמותם והיה עלול להביא לכך שייתקעו במקום בשעות החשיכה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully