וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נהג המשאית שיחזר הדריסה בת"א וטען: "לא פיגוע"

איילה חננאל

28.5.2011 / 16:00

נהג המשאית שהיה מעורב באירוע הדריסה בתל אביב ב"יום הנכבה" שחזר הבוקר את המסלול בו נסע, כשניידות המשטרה מדמות את כלי הרכב שנפגעו. הוא דבק בגרסה לפיה איבד שליטה במשאית

אסלאם איברהים עיסא, נהג המשאית מכפר קאסם, שהיה מעורב באירוע הדריסה בדרום תל אביב ב"יום הנכבה", שיחזר הבוקר (שבת) את האירוע תחת אבטחה כבדה. השחזור החל סמוך לשעה חמש וחצי בבוקר בצומת מסובים בניהול המשטרה ושב"כ, אשר חוקרים את האירוע. הוא נשמר תחת מעטפת חשאיות.

ניידות משטרה דימו את המשאית ואת כלי הרכב שנפגעו באירוע. לאורך השיחזור המשיך אסלאם לטעון כי לא מדובר במעשה מכוון וכי איבד שליטה על המשאית. עם זאת, הראיות שנאספו במשטרה ובשב"כ מחזקות את הסברה שמדובר בפיגוע דריסה על רקע לאומני. בבדיקות שנערכו למשאית הפוגעת לא נמצאו עדויות לכך שבאחד מגלגליה אירע תקר - כפי שטען עד כה הנהג. בנוסף, העידו מספר אזרחים כי הותקפו על ידי אסלאם מיד לאחר שיצא מהמשאית, בטרם נעצר.

הדריסה אירעה כאמור ב"יום הנכבה". המשאית פגעה אז במספר כלי רכב בעת שנסעה מכיוון מחלף מסובים לכיוון שכונת התקווה בתל אביב. אדם אחד נהרג בדריסה, רוכב קטנוע נפצע באורח בינוני ו-16 בני אדם נוספים נפצעו באורח קל. כל הפצועים פונו לקבלת טיפול בבתי החולים איכילוב בתל אביב, שיבא בתל השומר ובית החולים וולפסון בחולון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully