וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקטל בכבישים: 2 הרוגים בתאונות בצפון ובנגב

רמי שני ועידן אבני

28.5.2011 / 10:13

צעיר כבן 20 נהרג הבוקר בהתנגשות שלושה כלי רכב בכביש 31 שבצפון הנגב. שמונה בני אדם נוספים נפצעו בתאונה, שניים מהם קשה. מוקדם יותר נהרג רוכב אופניים בכביש הסרגל

צעיר כבן 20 לחייו נהרג הבוקר (שבת) בתאונת דרכים בין שני כלי רכב פרטיים למכונית מסחרית בכביש 31 בין צומת שוקת לצומת נבטים. שני בני אדם נוספים נפצעו באורח קשה, שניים אחרים נפצעו בינוני וארבעה אחרים קל, אחד מהם תינוק. כמה מהפצועים נלכדו בכלי הרכב שקרסו מעוצמת הפגיעה, וחולצו מהם רק לאחר פעולות ממושכות של כוחות כיבוי שהגיעו למקום. צוותים של מגן דוד אדום שהוזעקו למקום פינו את הפצועים לאחר חילוצם לבית החולים סורוקה בבאר שבע, חלקם בעזרת מסוק. בוחני תנועה של המשטרה בודקים את נסיבות התאונה.

כמה שעות מוקדם יותר, נהרג רוכב אופניים בן 56, מפגיעת רכב בכביש 65 ("כביש הסרגל"). צוות מגן דוד שהוזעק לזירת התאונה, סמוך למנחת מגידו, קבע את מותו של הפצוע. טרם ברורות נסיבות התאונה ומה גרם למכונית לפגוע ברוכב.

אתמול: 4 פועלים נהרגו בתאונה סמוך לים המלח

אתמול נהרגו ארבעה פועלים פלסטינים בהתנגשות מכוניתם באוטובוס בכביש 90, סמוך לחוף קליה בצפון ים המלח. צוותי טיפול נמרץ של מגן דוד אדום שהוזעקו למקום קבעו את מותם של נוסעי הרכב הפרטי והעניקו טיפול לכ-25 תיירים, נפגעי חרדה והלם. דני ריכטר ממרחב ירושלים במגן דוד אדום סיפר לוואלה! חדשות כי באוטובוס נסעו תיירים מגרמניה, שחלקם סירבו להתפנות לבתי החולים.

כמו כן נקבע אמש מותה של עיתונאית גרמנייה, שנפצעה השבוע בתאונה בכביש 1. בתאונה נהרג גם גבר כבן 30 ונפצעו 30 אחרים, כשמשאית התנגשה באוטובוס במחלף בן שמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully