וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבו מאזן: "רוצים לפתור את הסכסוך באמצעות מו"מ"

27.5.2011 / 19:10

יו"ר הרשות אבו מאזן הסביר כי אם השיחות בין ישראל לפלסטינים יתחדשו, הם לא יפנו לאו"ם שיכיר במדינה פלסטינית, וכי השגת פתרון לסכסוך באמצעות מו"מ היא האפשרות המועדפת עליו

יממה לפני ועידת הפסגה של הליגה הערבית, מבהיר יו"ר הרשות אבו מאזן, כי הוא מעדיף לפתור את הסכסוך עם ישראל באמצעות משא ומתן: יו"ר הרשות הפלסטינית אמר היום (שישי) כי אין בכוונת הפלסטינים לבודד את ישראל מבחינה בינלאומית, אך כי הם ימשיכו לנסות להשיג הכרה בהכרזה חד צדדית על מדינה פלסטינית באו"ם, אם שיחות השלום בין הצדדים לא יתחדשו.

אבו מאזן אמר את הדברים בראיון לסוכנות הידיעות רויטרס בזמן שהותו בדוחא לצורך השתתפות בפסגה של הליגה הערבית מחר, שתתמקד בנאומיהם המדיניים של נשיא ארצות הברית ברק אובמה וראש הממשלה בנימין נתניהו. "אנחנו נדון בצעדינו העתידיים, אם כי משא ומתן הוא הדרך המועדפת עלינו להשגת פתרון לסכסוך", אמר אבו מאזן והוסיף כי "אם ניכשל בהשגת פתרון בדרך זו, אז אנחנו נלך לאו"ם".

באשר למהלכי הרשות הפלסטינית באו"ם, אבו מאזן הסביר כי לרשות אין כל רצון לבודד את ישראל: "אנחנו לא רוצים לשלול מישראל את הלגיטימציה שלה. להפך, אנחנו רוצים לחיות זו לצד זו".

שמונה המדינות המתועשות קראו היום בהצהרתן לחזרה של ישראל והפלסטינים לשולחן המשא ומתן, ללא אזכור גבולות 67' לאחר התנגדות מצד קנדה. "משא ומתן הוא הדרך היחידה לקראת פתרון אמיתי לסכסוך. המסגרת לקיום הדיונים ידועה כבר. אנו מפצירים בצדדים לשוב לשיחות מהותיות שיובילו לפתרון של כל סוגיות הליבה. אנו תומכים בחזונו של הנשיא אובמה לשלום, כפי שהוצג בנאומו ב-19 במאי", נאמר בהודעת המדינות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully