וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפלסטינים: ננצל נאום נתניהו להכרה במדינה

27.5.2011 / 13:21

שר החוץ הפלסטיני, ריאד מאלכי, גילה כי בכוונת הפלסטינים "לעשות שימוש בנאום הרע של נתניהו כדי להשיג קולות נוספים שיתמכו בהכרה במדינה פלסטינית"

נאומו של ראש הממשלה, בנימין נתניהו, בפני הקונגרס האמריקאי גרם לאכזבה קשה בקרב הפלסטינים, וכעת הם מתכוונים לנצל אותו כדי לזכות בתמיכה בינלאומית נוספת להכרה במדינה פלסטינית עצמאית. שר החוץ הפלסטיני, ריאד מאלכי, גילה לעיתון הסעודי "אל-ווטן" כי בכוונת הפלסטינים "לעשות שימוש בנאום הרע של נתניהו כדי להשיג קולות נוספים שיתמכו בהכרה במדינה פלסטינית".

מאלכי, הנמצא בכינוס באינדונזיה, אמר לעיתון הרואה אור היום (שישי), כי נועד עם מספר שרים של מדינות שטרם הכירו במדינה פלסטינית עצמאית. "אני יכול לומר שהם מגלים נטייה חיובית לגבי ההכרה בנו", אמר. בנוסף תקף את ישראל וארה"ב המשקיעות את מאמציהן "ומנצלות את השפעתן על העולם" כדי לשכנע מדינות באירופה לא להכיר במדינה פלסטינית.

"נתניהו קיים מספר ביקורים באירופה כדי לשכנע את המנהיגים לא להכיר במדינה פלסטינית", אמר. "אלא שבמקביל לכך הפלסטינים פועלים גם כן. יו"ר הרשות אבו מאזן יגיע בשבוע הבא לאיטליה. לפני כן הוא ביקר בצרפת, בריטניה, גרמניה וספרד במטרה לשכנען להכיר במדינה פלסטינית. לאירופה השפעה רבה על המדיניות והכלכלה בישראל. אם אירופה תחליט להכיר במדינה פלסטינית, זה יהיה בבחינת מכה קשה מאד לישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully