וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משרד הביטחון: בן יוסף לבנת - נפגע פעולות איבה

26.5.2011 / 16:15

חטיבת ביטוח התביעות במשרד אישרה להכיר בצעיר, שנהרג מירי שוטרים פלסטינים לפני כחודש, כנפגע פעולת האיבה. ההחלטה התקבלה לאחר שבתחקיר הצה"לי עלה כי לשוטרים לא נשקפה סכנת חיים

בן יוסף לבנת, שנהרג בחודש שעבר מאש שוטרים פלסטינים לאחר שהסתנן יחד עם חבריו לקבר יוסף שבשכם יוכר כנפגע פעולות האיבה. חטיבת ביטוח התביעות במשרד הביטחון אישרה להכיר בלבנת בנפגע פעולות איבה לאחר שבתחקיר הפלסטיני התברר כי השוטרים ירו בניגוד להוראות הפתיחה באש ובתחקיר הצה"לי עלה גם כי לשוטרים הפלסטינים לא נשקפה סכנת חיים בעת האירוע. לבנת היה בן 24 במותו, והותיר אחריו אישה וארבעה ילדים.

שלשום ביטל השב"כ בהתראה קצרה ביקור שתוכנן להתקיים בקבר יוסף שבשכם, בו הייתה אמורה להשתתף גם שרת התרבות והספורט, לימור לבנת, שהיא דודתו של ההרוג. בנוסף ללבנת, היו אמורים להשתתף באירוע גם 15 חברי כנסת, חברי שדולת ארץ ישראל, וכן ראש המועצה האזורית שומרון, גרשון מסיקה. זאת בשל חשש מהתפרעויות של פלסטינים במהלך הביקור.

בלווייתו ספדה לו דודתו, השרה לבנת, ואמרה כי "בן יוסף נרצח על ידי מחבל במסווה של שוטר פלסטיני, על לא עוול בכפו, רק משום שהוא קם להתפלל. הוא היה אדם חף מכל עוון, שרק עשה טוב ורק ביקש להתפלל". לבנת הוסיפה כי "אחייני נקרא על שמו של הרוג מלכות, שמסר את נפשו על ארץ ישראל וגם הוא נרצח בשם מסירותו לארץ ישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully