וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וידאו לחג: 4 כלבי שפיץ יפני צחורים לשבועות

8.6.2011 / 11:05

לא פאנץ' קורע ולא תרגילים מדהימים, רק יופי צרוף של ארבעה כלבי שפיץ יפני מקסימים באופן שיגרום לכם לחשוב שאין דברים כאלו, אבל כמו שתוכלו לראות פה, מסתבר שיש

«iframe width="425" height="349" src="https://www.youtube.com/embed/73gPxBEf03c" frameborder="0" allowfullscreen»«/iframe»

שפיץ יפני (Nihon Supittsu) הוא כלב קטן מקבוצת כלבי השפיץ הבולט ביופיו וידוע ככלב אינטליגנטי מאוד. במקור, השפיץ היפני התפתח מגזע השפיץ הגרמני הגדול, והופיע במקורות כבר בתחילת שנות ה-20 של המאה הקודמת, אז שימש בעיקר ככלב מזחלות. עם השנים, הוא שימש גם ככלב בית ולוויה.

חיצונית, השפיץ היפני דומה לכלב סמוייד, אך הוא קטן ממנו. זנבו של השפיץ היפני מורם ומסתלסל, אוזניו זקופות ופרוותו לבנה מלאה ונוחה להברשה ולטיפול; ישנם גזעי שפיץ יפני מסוימים שצבע פרוותם עשוי להיות גם שחור או חום. משקלו של השפיץ היפני בממוצע הוא 6 קילו וגובהו כ-30 ס"מ.

בשל החברתיות הרבה שלו עם ילדים ובני אדם, השפיץ היפני מתאים לגידול משפחתי. בנוסף, הוא ידוע כאינטליגנטי ובעל קליטה מהירה, כך שאילופו לא נמשך זמן רב. הוא עירני במיוחד, בדרך כלל בריא וכמעט ולא סובל מבעיות גנטיות, מלבד בעיה אופיינית מאוד לגזע שהיא לחות רבה בעיניים, מה שמצריך במקרים מסוימים טיפול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully