וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לפיגוע בטורקיה: 7 פצועים בפיצוץ באיסטנבול

26.5.2011 / 9:31

שבעה בני אדם, בהם קצין משטרה, נפצעו בפיצוץ שאירע באיסטנבול שבטורקיה. ככל הנראה, מדובר במטען שהונח בתוך פח אשפה ליד תחנת אוטובוס מקומית. טרם ברור המניע למעשה

רויטרס

(צילום: רויטרס, עריכה: גדי וינסטוק, קריינות: אבי באברמוביץ')

פיצוץ עז נשמע הבוקר (חמישי) באיסטנבול שבטורקיה, כך דיווחו עדי ראייה לסוכנות הידיעות רויטרס. המשטרה המקומית דיווחה כי במקום ישנם שבעה פצועים, בהם קצין משטרה. הפיצוץ אירע במחוז אליאר, אזור של מבני מגורים ומרכזי קניות.

רשת CNN-TURK דיווחה כי על פי החשד, מדובר במטען נפץ שהונח בתוך פח זבל ליד תחנת אוטובוס בעיר. הסיבה לפיצוץ עדיין איננה ידועה.

טונצ'אי אודמירקן, עד ראייה שנכח במקום בעת הפיצוץ, סיפר כי "זה קרה בסביבות השעה 09:00 בבוקר. הייתי בבית, 200 מטר מהמקום. פתאום שמעתי פיצוץ חזק, כל החלונות רעדו. זה נשמע לי יותר כמו פצצה מאשר יריה. כשהבטתי החוצה מהחלון ראיתי עשן סמיך מיתמר לשמיים. חשבתי לעצמי שזה בטח פצצה שהתפוצצה".

תקרית אלימה נוספת אירעה בתחילת החודש, כאשר אלמונים השליכו רימון ופתחו באש לעבר שיירת המכוניות אשר ליוותה את ראש ממשלת טורקיה, רג'פ טייפ ארדואן, בעיר הצפונית קסטמונו. על פי דיווחים בתקשורת המקומית, ארדואן עזב את המקום במסוק מעט לפני ההתקפה. קצין משטרה אחד נהרג מהירי, ושוטר נוסף נפצע.

ארדואן שהגיב על האירוע הפנה אצבע מאשימה לעבר "הבדלנים הטרוריסטים", לדבריו. "רק המוחות האפלים שלהם מסוגלים לבצע מעשה שכזה", הוסיף ארדואן, והבהיר כי "אנשינו לעולם לא יאפשרו לאותם טרוריסטים, שמבינים שאין דבר שיוכלו לעשות דרך הקלפי, לגרום לנו לפיצול או מחלוקת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully