וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צו הריסה לשיפוצים בבר נוער: "מצוץ מהאוויר"

צוות מועדון הנוער הגאה בתל אביב, הבר נוער, הופתע לגלות כי העירייה הוציאה צו הריסה נגד השיפוץ שנערך במקום אחרי פיגוע הירי בו נהרגו שני צעירים. "הצו מופרך ומצוץ מהאוויר"

יותר משנה וחצי אחרי פיגוע הירי בבר נוער, בו נהרגו שני בני אדם, מנהלי המקום נתקלים היום בקושי נוסף, הפעם בירוקרטי. בעקבות הפיגוע, נערכו שיפוצים ותיקונים במועדון הנוער הגאה, ומנהליו הופתעו לגלות היום (רביעי) כי עיריית תל אביב הוציאה צו הריסה לחלק מהתיקונים.

צו ההריסה מטעם אגף ההנדסה בעירייה נחתם בידי ראש העיר, רון חולדאי. מדוברות עיריית תל אביב נמסר כי חשוב להדגיש שלא מדובר בצו הריסה לבר הנוער עצמו, אלא לשיפוצים מסוימים שנעשו במטבח ובשירותים במקום ושלטענת העירייה חורגים את ההיתר שניתן לבר נוער. כמו כן נמסר מהעירייה כי ההריסה לא אמורה לפגוע בפעילות השוטפת של המקום. כמו כן, לאור טענת אנשי הבר נוער כי השיפוצים עומדים במגבלות ההיתרים שניתנו להם, העירייה הודיעה כי תבדוק שוב את העניין.

מייק המל, יו"ר הוועד המנהל של קהילת הלהט"ב בישראל, מסר בתגובה כי "הנושא נמצא בבירור. הצו מופרך ומצוץ מהאוויר. מופיעים פה פרטים הזויים בנוגע לבניית שירותים ומטבחון הקיימים בבר-נוער מאז שנת 93', מאז שהאגודה רכשה את המקום". המל ציין עוד כי "בהזדמנויות שונות, פקדו את המקום בכירי העירייה וביניהם ראש העיר רון חולדאי וסגנית ראש העיר מיטל זהבי, ולכן אני מתפלא על עצם קיומו של הצו. אין לנו שום כוונה להרוס אף חלק במבנה כי לא עשינו שום דבר שאינו תקין".

מעיריית תל אביב נמסר בתגובה כי "הצווים שהוצאו במקום הם לשיפוצים בחלק של המרתף שנחזה כדירת מגורים באופן שלא תואם את ההיתר. בכל מקרה, בעקבות פניית אנשי הבר-נוער ועל מנת למנוע ספק ולאור חשיבותו של המקום לחיי הקהילה הגאה, הנושא ייבדק שנית על ידי מנהל מחלקת פיקוח על הבנייה והייעוץ המשפטי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully