וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"תצאי בחוץ!": ח"כ גמליאל גורשה מביקור בשדרות

רמי שני

25.5.2011 / 18:18

ח"כ גילה גמליאל, סגנית השר לענייני צעירים ונשים, הגיעה לביקור ממלכתי בשדרות. לפני פגישתה עם ראש העיר, דוד בוסקילה, נפגשה עם גורמי אופוזיציה בעיר. בוסקילה התעצבן - וגרש אותה

האם ראש עיריית שדרות, דוד בוסקילה, לקח על עצמו את תפקיד העמדתה במקום של חברת הכנסת גילה גמליאל? מסתבר שכן. גמליאל, המכהנת כסגנית שר במשרד ראש הממשלה לקידום צעירים, סטודנטים ונשים, הגיעה אתמול (שלישי) לביקור מתואם בשדרות. בתכנית הביקור הייתה גם פגישה עם ראש העיר, דוד בוסקילה, אנשי לשכתו וחברי המועצה. לפניה הפגישה המיועדת עם ראש העיר, נפגשה ח"כ גמליאל עם אנשי ציבור ופעילים שונים בעיר, וביניהם אנשי האופוזיציה לסיעתו של ראש העיר. הדבר לא נשא חן בעיניו של בוסקילה.

על כן, בוסקילה זימן את גמליאל ללשכתו והבהיר לה חד משמעית כי היא אינה יכולה, לדבריו, להפוך מפגש ממלכתית לזירה לקידום אישי. חבר מועצת העיר אלון דוידי, עמו בין השאר נפגשה גמליאל סיפר כי "גמליאל ביקשה לפגוש אותנו כפעילים לקידום פורום צעירים ונשים בשדרות. התכנסנו איתה לדיון שבו היו עוד כמה בעלי תפקידים בעיר ואחר כך הגענו עמה לדיון בחדר הדיונים של המועצה". דוידי הוסיף: "בשלב מסוים היא נקראה ללשכתו של ראש העיר. דרך הדלת שבין שני החללים, שמענו קולות רמים של וויכוח קשה מאוד. אחרי זמן קצר, היא יצאה מהלשכה ועזבה את בניין העירייה, מבלי שיתקיים הדיון המתוכנן".

מלשכתו של דוידי נמסר עוד, כי "כמו כל הנוכחים באולם, הופתענו מהתנהגותו הברוטאלית של ראש העיר דוד בוסקילה כנגד סגנית השר, אשר באה לסייע לעיר. למרות חציית הקווים האדומים והתנהגותו של ראש העיר, חבר המועצה אלון דוידי ושאר הנוכחים ביקשו להדגיש בפני סגנית השר ששדרות מקדמת אותה בברכה ומעריכה את הגעתה לביקור בעיר. כולנו תקווה שסגנית השר תתעלם מהתנהגותו של ראש העיר ותסייע לפיתוחה ושגשוגה של העיר שדרות".

"לא הופכים ביקור ממלכתי לזירת מכירות"

דוד בוסקילה אמר היום בתגובה כי בשדרות יודעים איך לקבל אורחים ולא מסלקים אף אחד. יחד עם זאת, בעירייה פועלים לפי סדר התנהלות מסוים, שתואם את כללי האירוח. "אנחנו מבקשים מאלו שבאים אלינו, שיתנהגו לפי כללי הפרוטוקול" אמר בוסקילה והוסיף כי "אם היא מעוניינת לנהל משא התעוררות עם אנשים, זה בסדר, שתעשה את זה בזמן פגישה פוליטית, לא במהלך של פגישה ממלכתית. היא החליטה לקבוע מי יהיו המשתתפים, מה יהיו התכנים וכדומה. זה לא לרוחי. לא הופכים פגישה ממלכתית לזירת מכירות וקידום אישי. אמרתי לה שהיא לא תשנה דברים שסוכמו בין משרדינו מראש. היא קיבלה את דברי בהבנה והחליטה לעזוב את הלשכה".

מלשכתה של סגנית השר גמליאל נמסר מתגובה כי "ח?כ גמליאל הגיעה לביקור עבודה מקצועי בעיריית שדרות. סגנית השר נפגשה עם נציגות מנשות העיר בבניין העיריה. בפגישה איתן התחייבה סגנית השר לסייע ולפעול לסבסוד הרצאות וסדנאות שונות להעצמת נשות העיר שדרות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully