וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השוטרת שנחטפה תובעת שוב: "שלמו על הנזק הנפשי"

25.5.2011 / 12:04

השוטרת לשעבר אירנה גורוחוד שנחטפה לפני כשלוש שנים על ידי עבריין, ממשיכה במאבקה נגד המשטרה. גורוחוד דורשת לפצות אותה ב-250 אלף שקל בגין נזקים גופניים ונפשיים שנגרמו לה

השוטרת לשעבר אירנה גורוחוד שנחטפה על ידי עציר, ממשיכה במאבקה נגד המשטרה: לאחר שלפני כחודש וחצי עתרה לבית הדין האזורי לעבודה בתל אביב בדרישה להחזירה לשורות המשטרה, השבוע היא עתרה לבית משפט השלום בתביעה לשלם לה פיצויים בגין נזקים גופניים ונפשיים שנגרמו לה בשל אירוע החטיפה.

גורוחוד, ששירתה כשוטרת סיור באשדוד, נחטפה לפני כשלוש שנים על ידי העבריין אייל פרץ, לאחר שהתירה את האזיקים שהיו על ידיו. הוא השתלט על נשקה ונמלט מתחנת המשטרה בניידת, כשגורוחוד עימו. פרץ נורה למוות לאחר מרדף, שבמהלכו נפצעה גם גורוחוד. בעקבות החטיפה הוקמה ועדת חקירה פנימית של המשטרה, שהמליצה לפטר את גורוחוד. היא עתרה נגד ההחלטה, ובדצמבר האחרון הורה בג"ץ למשטרה להשיב אותה לשורותיה.

בחודש שעבר היא הגישה תביעת פיצויים בסכום של כ-370 אלף שקל נגד משטרת ישראל, מפכ"ל המשטרה היוצא דודי כהן, וראש אגף משאבי אנוש במשטרה עמיחי שי, שלטענתה התעלמו מפסיקת בג"ץ ולא השיבו אותה לעבודה. השבוע היא הגישה תביעה נוספת, הפעם בגובה של 250 אלף שקל.

בתביעה, שהוגשה באמצעות עו"ד כרמי בוסתנאי נטען כי במהלך אירוע החטיפה היא נורתה ברגלה ונותחה בבית החולים. זמן קצר לאחר מכן החלה לסבול מדכדוך, פחדה לצאת מהבית בשעות הלילה, וסבלה מסיוטים ופחדים. כתוצאה מכך נקבעו לה 20% נכות נפשית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully