וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפעוטה שאיבדה משפחתה בערבה שוחררה מביה"ח

רמי שני

25.5.2011 / 12:18

עופרי שוורץ בת השנתיים, שאיבדה בתאונת הדרכים בכביש הערבה את הוריה, סבה ואחיה, שוחררה הבוקר מבית החולים. בני המשפחה הבטיחו - "עופרי תגדל בבית חם ומלא באהבה"

אלברטו דנקברג

(צילום: אלברטו דנקברג, עריכה: גדי וינסטוק, קריינות: אביב אברמוביץ')

עופרי שוורץ, הפעוטה שנפצעה בתאונת הדרכים בערבה לפני כשבועיים, שוחררה ממחלקת אשפוז ילדים, כך נמסר הבוקר (רביעי) מבית החולים סורוקה בבאר שבע.

בתאונה שאירעה לפני כשבועיים סמוך לקיבוץ גרופית נהרג סבה של עופרי, סולומון שוורץ, בן 66 מאילת, אביה ארז סולומון בן 36, אמה,שרית בת 32, ואחיה עמית, בן הארבע.

"אנחנו שמחים מאוד שהיא יוצאת סופסוף מבית החולים", סיפרה קרובת המשפחה מעיין אברהם, שבאה ללוות את עופרי מבית החולים לבית סבתה, אמה של שרית בחיפה. "היא תגדל בבית חם ומלא באהבה. אנחנו מודים מאוד לבית החולים על הטיפול המסור, שהציל את חייה של עופרי".

התאונה אירעה כאשר בני המשפחה היו בדרכם למסיבת הבריתה של אחותו של ארז. הם נטמנו בבית העלמין באשדוד, ובהלוויתם השתתפו כמאות בני אדם.

מיטל אליהו, בת הדודה של האב ארז, אמרה ימים ספורים לאחר התאונה כי "זהו אסון שלא ניתן לתיאור". היא הבהירה, כי למרות מותם של בני המשפחה, עופרי לא תישאר לבד: "ניתן לה את כל החום הנדרש. זה כאב לב שהיא נותרה יתומה". בתו של ארז מנישואיו הראשונים, קורל, אמרה בהלוויתם כי "כשעופרי תצא מבית החולים נשמור עליה תמיד, והיא תמיד תהיה חלק מהמשפחה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully