וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

3 הרוגים בהתנגשות רכב פרטי ומשאית בגוש עציון

אריאל נוי ויהושע בריינר

24.5.2011 / 17:28

משאית פלסטינית ורכב פרטי ישראלי התנגשו חזיתית בכביש 60 בגוש עציון. כתוצאה מההתנגשות נהרגו גבר ושתי נשים, ואדם נוסף נפצע באורח קשה. משטרת מחוז ש"י בודקת את זירת התאונה

תאונה קטלנית שנייה ביום אחד. שלושה בני אדם, גבר ושתי נשים נהרגו ואדם נוסף נפצע היום (שלישי) בתאונה חזיתית בין רכב פרטי ישראלי למשאית פלסטינית בין שדה דניאל לאלעזר בכביש 60 בגוש עציון. חלק מהפצועים נלכדו ברכב הפרטי וצוותי כיבוי מתחנת איו"ש הוזעקו למקום על מנת לחלץ את הפצועים ולהעבירם לבתי החולים.

איציק אסרף, פרמדיק מד"א מרחב ירושלים אמר לוואלה! חדשות כי "הזירה קשה מאוד. המשאית מחצה לגמרי את הרכב. העברנו אישה במצב קשה להדסה עין כרם", אמר אסרף. האישה מתה מאוחר יותר מפצעיה בבית החולים. כביש מספר 60 חסום לשני הכיוונים ובוחני תנועה של מחוז ש"י חוקרים כעת את נסיבות האירוע.

הבוקר, נהרג גבר כבן 30 ו-31 בני אדם נוספים נפצעו בהתנגשות בין אוטובוס של חברת "אגד" לבין משאית בכביש מספר 1 באזור מחלף בן שמן. ממגן דוד אדום נמסר כי בין הפצועים, שניים במצב קשה, חמישה בני אדם שנפצעו באורח בינוני והיתר במצב קל. צוותי מגן דוד אדום פינו את הפצועים לבתי החולים אסף הרופא בצריפין, שיבא בתל השומר, בילינסון בפתח תקווה וקפלן ברחובות.

לאחר התאונה, סגרה המשטרה את כביש 1 לכיוון ירושלים כדי לחקור את התאונה ובמקום נרשמו עומסי תנועה כבדים. ככל הנראה, האוטובוס, קו 405 מתל אביב לירושלים, התנגש במשאית כאשר ירד מכביש 1 לכיוון כביש 443 למודיעין. מאגף התנועה במשטרה נמסר, כי שני הנהגים המעורבים תושאלו בבתי החולים ומסרו את גרסתם לאירועים. עקב מצבם הרפואי לא ניתן היה להמשיך ולחקור אותם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully