וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקורבים לפיאד: "הוא ימשיך לתפקד כרגיל"

24.5.2011 / 10:53

גורמים בסביבתו של ראש הממשלה הפלסטיני סלאם פיאד אמרו כי למרות אירוע הלב שעבר, הוא יחזור לתפקוד רגיל בקרוב. "הוא בסדר גמור ואנחנו מצפים לשובו במהרה"

מספר שעות לאחר שלקה בליבו ועבר צנתור במהלך ביקור פרטי בארצות הברית, מצבו של ראש הממשלה הפלסטיני סלאם פיאד מוגדר על ידי מקורביו "טוב מאוד". דובריו של פיאד מסרו כי הוא צפוי להשתחרר מבית החולים בעיר אוסטין שבטקסס תוך יומיים. גורמים ברמאללה הבהירו היום (שלישי) לוואלה! חדשות כי התקף הלב לא ישפיע על המשך תפקודו של פיאד כראש הממשלה.

"ראש הממשלה פיאד הוא מעשן כבד, כמו אנשים רבים, ולכן חש בלבו אתמול", אמרו הגורמים. "הוא לא עבר ניתוח לב אלא בסך הכול עבר צנתור, כמו רבים אחרים. בימים הקרובים הוא מתכוון לנוח, לאחר מכן הוא ישוב לרמאללה וישוב לתפקד כרגיל. הוא בסדר גמור ואנחנו מצפים לשובו במהרה".

מקורבים לפיאד סיפרו כי שוחחו עם קרוביו של פיאד בארה"ב ואלו סיפרו כי הוא מרגיש "בסדר גמור". המקורבים סיפרו כי פיאד מחלים ובכוונתו לשוב לעבוד כרגיל. "הוא היה אמור לחזור היום, אבל בגלל הצנתור הוא ישוב ככל הנראה מחרתיים", הוסיפו.

דוברו של פיאד, ג'מאל זקות, סיפר כי פיאד חש אתמול בכאבים עזים בחזהו והגיע לבית החולים לצורך בדיקות. בבדיקות אובחנה חסימה באבי העורקים ופיאד הועבר לצנתור במהלכו בוצעה פתיחה של החסימה והוחדר צנתר. לדבריו, ראש הממשלה פלסטיני מחלים והוא צפוי להשתחרר מבית החולים בעוד יומיים.

פיאד, בן ה-59 מכהן כראש הממשלה הפלסטיני מאז שחמאס השתלט על רצועת עזה ביוני 2007. הוא נחשב לראש ממשלה מצוין בעיני הקהילה הבינלאומית ואף זכה לשבחים בדו"חות של האו"ם. בין היתר, נכתב כי בזכות פועלו שלו ושל יו"ר הרשות אבו מאזן, הפלסטינים מוכנים להקים מדינה.

לפניות לכתב: nir_yah@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully