וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוריה: "הסנקציות של אירופה - התערבות גסה"

23.5.2011 / 20:47

גורם רשמי בסוריה גינה את הסנקציות שהטיל האיחוד האירופי על הנשיא בשאר אסד ואמר כי הן נועדו לפגוע בביטחון סוריה ולשלוט בגורל העם הסורי. לטענתו המטרה לשמור על עליונות ישראל

בתגובה להחלטת שרי החוץ של האיחוד האירופי להרחיב את הסנקציות על סוריה ולהטיל סנקציות אישיות על הנשיא בשאר אסד ובכירים נוספים במשטר, הודיע (שני) גורם רשמי בסוריה כי ארצו מגנה את ההחלטות נגד סוריה ועמה, "בדיוק בזמן שסוריה מייצבת את המצב ופותחת בדיאלוג לאומי כולל שיביא לקידום רפורמות פוליטיות, חברתיות וכלכליות".

בשיחה עם סוכנות הידיעות הרשמית בסוריה אמר הגורם כי הסנקציות שהטילו שרי החוץ של האיחוד האירופי, כמו גם הסנקציות שהטילה לפני כן ארה"ב – "מטרתן להתערב באופן בוטה בעניינים הפנימיים של סוריה, לפגוע בביטחון שלה ולשלוט בגורלו ובעתידו של העם הסורי". עוד אמר כי הסנקציות, "שבריטניה וצרפת עמדו מאחורי הטלתן, אינן עולות בקנה אחד עם האינטרסים של העם הסורי ועמי האזור".

"הסכם סייקס-פיקו שנחתם בתחילת המאה שעברה היה ההקדמה לקראת הקמת מדינת ישראל", הוסיף הגורם. "מה שמתכננים היום בעניין סוריה איננו אלא הקדמה לקראת חיזוק יהודיותה של ישראל והבטחת עליוניותה באזור. הדבר הזה גורם לנו להיזכר במדיניות האימפריאליזם, שנגדה עמדנו נאבק ועודנו נאבק במשך זמן רב". הגורם הבהיר עוד כי סוריה נחושה להמשיך במדיניות הרפורמות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully