וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליברמן: "לא יהיה משא ומתן אפילו על פליט אחד"

23.5.2011 / 14:17

שר החוץ אביגדור ליברמן הביע תמיכה גורפת בעמדות שהציג ראש הממשלה בוושינגטון והדגיש בישיבת סיעתו כי "לא יהיה משא ומתן לזכות השיבה אפילו לא לפליט אחד"

גדעון צנטנר

(צילום: גדעון צנטנר, עריכה: יאיר דניאל)

שר החוץ אביגדור ליברמן התייחס בצהריים (שני) לביקורו המדיני של ראש הממשלה בנימין נתניהו בארצות הברית. במהלך ישיבת סיעת ישראל ביתנו בכנסת אמר ליברמן כי "אני רוצה להביע תמיכה והערכה בעמדות כפי שהציג ראש הממשלה בשליחות חשובה ומאוד לא פשוטה בארצות הברית. הוא עשה זאת בדרך מעוררת כבוד והציג את ההסכמה הרחבה הישראלית, גם אם לא בתקשורת הישראלית".

בהמשך ביקש ליברמן "להדגיש מספר נקודות". לדבריו, "בנוגע לחזרה על המנטרה של זכות השיבה, מי שמדבר על זכות השיבה במודע או שלא, מתכוון לחיסולה של מדינת ישראל דה-פקטו. לא יהיה משא ומתן לזכות השיבה אפילו לא לפליט אחד, אם פותחים לפליט אחד נקבל גם מיליון. לא יהיה על כך משא ומתן. בנוגע לתנאי הקוורטט, אנחנו לא המצאנו אותם ולא ניסחנו אותם ולכן הדרישה מכל גורם ממשלתי וברשות הפלסטינית זה דבר הכרחי ומבטא קונצנזוס רחב בזירה הבינלאומית. אני רוצה לאחל לראש הממשלה הצלחה בשליחותו החשובה".

ליברמן הוסיף כי "אין צורך להפוך כל מחלוקת לדרמה. זו לא אפוקליפסה. מחלוקות היו ויהיו ואי אפשר להסתיר זאת. יחד עם זאת, המשותף הרבה יותר רחב מהמחלוקות. ראש הממשלה הדגיש את זה שישראל מוכנה לנהל משא ומתן לשלום בכל רגע נתון בלי תנאים מוקדמים. לא נקבל שום תכתיב. רוצים לנהל משא ומתן? אהלן וסהלן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully