וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: שחקן ובמאי ישראלי ייבא סמים מברזיל

איילה חננאל

23.5.2011 / 13:08

שוטרי מחוז ירושלים עצרו לפני מספר ימים שחקן ובמאי תיאטרון ישראלי בחשד שייבא עם שני בני אדם נוספים משלוח של הסם "איוואסקה" מברזיל. החשודים שוחררו למעצר בית והכחישו את המעשה

שחקן טלוויזיה ובמאי תיאטרון ישראלי, ששמו טרם הותר לפרסום, נעצר לפני מספר ימים בחשד לייבוא סמי הזיה מברזיל. הוא נעצר לאחר שבתחילת החודש הגיע לביתו משלוח מברזיל דרך נמל התעופה בן גוריון ובו שתי חבילות שהכילו את הסם הנוזלי "איוואסקה" שהוא סוג של גפן הגדלה בג'ונגלים של דרום אמריקה ומוגדר כסם מעורר הזיות. עם השחקן והבמאי נעצרו גם שני בני אדם נוספים בחשד למעורבות בייבוא הסם.

השלושה נעצרו לאחר מידע מודיעיני שהגיע לידי שוטרי מחוז ירושלים, לפיו גם המשלוח מוען לשם מזויף ולא לשמו האמיתי של השחקן והבמאי. בדיון להארכת מעצרו שהתקיים שלשום בבית משפט השלום בירושלים, טענו נציגי המשטרה כי מדובר בסם שמשמש לטקסי כישוף אותם מנהל אחד החשודים ובמהלכו שותים את הסמים. עו"ד ארי שמאי, פרקליטו של החשוד העיקרי בפרשה, הכחיש את החשדות המיוחסים למרשו. לאחר יומיים של מעצר, החשודים שוחררו למעצר בית ונבדקת האפשרות להגיש נגדם כתב אישום.

בתחילת השבוע שעבר נעצרו שני בני אדם בחשד למעורבות בהברחת ענק של סם מסוג קוקאין, במשקל כולל של 250 קילוגרמים מקולומביה לישראל בחודש שעבר. המשלוח התגלה בחודש שעבר במכולת מטען קפה שהגיעה בספינה לנמל אשדוד. משלוח הסמים הגיע במכולת מטען של קפה, בה התגלו מאות שקי קפה, מעליהם תשעה תיקים סגורים ובתוכם התגלו אריזות קוקאין באיכות מעולה, אטומות במארזי ניילון, כל אחת במשקל קילוגרם. שווי הסם נאמד בכ-100 מיליון שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully