וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצדה זאבי: "מוכנה לשחרור רוצחי אבי למען שליט"

אריאל נוי

22.5.2011 / 0:02

בטקס במאהל שליט אמרה בת השר רחבעם זאבי שנרצח בידי מתנקשים, כי "את המתים אין להשאיר מאחור. על אחת כמה וכמה את החיים". אביבה שליט: "אם נחכה למחירי סוף עונה אולי כבר לא תהיה"

"אמהות למען גלעד" ופעילים נוספים התכנסו אמש (שבת), לטקס הדלקת משואות אלטרנטיבי סמוך למאהל משפחת החייל החטוף, גלעד שליט, בסימן ל"ג בעומר. בטקס השתתפו אמו של גלעד, אביבה שליט, וכן חזי שי, אסיר ציון, שי גרוס ומשחררי ירושלים. לראשונה, גם מצדה זאבי בתו של השר רחבעם זאבי שנרצח על ידי מחבלים, הצטרפה ל"אמהות למען גלעד" באוהל שליט והדליקה משואה.

מצדה זאבי, אמרה בנאומה כי "היקום הוא ציני לעיתים ומזמן לנו הפתעות והתמודדויות. והנה, אני מוצאת את עצמי מייצגת משהו מאבי, אך בו בזמן מביעה את רצוני העז לשחרור גלעד שליט, גם במחיר הכואב של שחרור רוצחי אבי. קשה היה לי להגיע, אמוציונאלית. קשה יותר היה לי לו לא הייתי מגיעה. גדלתי וחונכתי שאת המתים אין להשאיר מאחור. על אחת כמה וכמה את החיים".

אביבה שליט פנתה בדברה לבנה, ואמרה כי "ישראל כנראה משתנה, גלעד שלי. זו לא אותה מדינה שהייתה לנו פעם. היום יש מחיר לכל דבר. גם לך. אתה יקר מדי. מחכים שירד המחיר שלך. ואני מנסה להסביר שאם נחכה ל"סוף העונה" אולי כבר לא תהיה, כמו שקרה לרון ארד. אבל אני מבטיחה, ילד שלי, שלא נפסיק. נעשה הכל עד שיחזירו אותך הביתה. וכשתחזור – אחרי השמחה הענקית של כולנו פה, ואחרי שנחבק אותך אבא ואני וכל המשפחה, חזק חזק, ננסה שוב לחיות חיים רגילים, ולהאמין , שמדינת ישראל היא עדיין המדינה שלנו, זו שהדוד שלך נהרג בשמה"

עדכון ראשון: 22:58

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully