וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשפט בארץ, אברג'יל בארה"ב: "לא יכול להתגונן"

22.5.2011 / 2:10

לאור הסגרתו לארה"ב ביקש השבוע העבריין מאיר אברג'יל לבטל את המשפט שמתנהל נגדו בארץ בגין עבירות של הפעלת הימורים. "רק נאשם שנוכח בדיוני ביהמ"ש יוכל להגן על כבודו"

העבריין מאיר אברג'ל עתר ביום חמישי לבית המשפט המחוזי בפתח תקווה בבקשה לבטל את כתב האישום שהוגש נגדו לפני כשנה וחצי בגין הפעלת הימורים בלתי חוקיים באינטרנט. הבקשה הוגשה על רקע הסגרתו לארצות הברית של אברג'יל, יחד עם אחיו יצחק, כדי לעמוד לדין בגין עבירות סמים ורצח.

לפני כשנה וחצי הוגש כתב אישום נגד אברג'יל והאחים ראובן ועזרא (שוני) גבריאלי בו נטען כי במשך כשנתיים ארגנו וערכו הימורים בלתי חוקיים בבתי קפה אינטרנט, בפיצוציות ובקיוסקים. באותו זמן שפרקליטות מחוז ת"א מיסוי וכלכלה הגישה את כתב האישום בפתח תקווה המחלקה הבינאלומית בפרקליטות פעלה להסגרתו של אברג'יל לארצות הברית.

מאז הסגרתו ביקש פרקליטו של אברג'יל, עו"ד אבי עמירם, מספר פעמים מבית המשפט לבטל את כתב האישום שמתנהל נגדו בארץ וזאת מכיוון שאברג'יל לא יכול להגן על עצמו בזמן שהוא בחו"ל ומכיוון ששהייתו בחו"ל נכפתה עליו על ידי הפרקליטות.

"הגשת כתב האישום עומדת בסתירה חזיתית להליך ההסגרה, הדבר לא הפריע ליועץ המשפטי לנהל שני הליכים סותרים כנגד הנאשם, הליכים שאינם יכולים לדור בכפיפה אחת", כך נכתב בעתירה שהוגשה על ידי עו"ד עמירם.

אברג'יל טוען עוד כי בכך שהוא נאלץ להתמודד עם כתב אישום מורכב וסבוך כשהוא איננו בארץ יש פגיעה בזכויות היסוד שלו ובית המשפט אינו יכול להתעלם מהסיטואציה יוצאת הדופן שנוצרה בפרשה זו.

עו"ד אבירם מוסיף כי אין להסתפק רק בהפסקה זמנית של ההליכים נגד אברג'יל מכיוון שזהו הליך שנועד למקרים בהם מתעוררת בעיה רפואית זמנית או שקיים קושי למצוא את הנאשם ולכן אינו תקף למקרה זה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully