וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הניה כדור: ראש ממשלת חמאס נפצע במשחק כדורגל

19.5.2011 / 14:34

ראש ממשלת חמאס בעזה איסמעיל הניה נפצע הבוקר באורח קל בעת ששיחק כדורגל עם חבריו. הוא עיקם את הקרסול, ורופאיו ציוו עליו לנוח בבית במשך עשרה ימים

ראש ממשלת חמאס ברצועת עזה, איסמעיל הניה, נפצע הבוקר (חמישי) באורח קל ברגלו במהלך משחק כדורגל בעיר עזה. הניה הועבר לבית החולים לטיפול רפואי, לאחר שהתלונן על כאבים עזים. הרופאים טיפלו בו וציוו עליו לנוח בביתו למשך עשרה ימים לפחות. לדברי הרופאים, ראש הממשלה הפלסטיני עיקם את הקרסול, והוא הצטווה שלא לאמץ את רגלו.

הניה, בן 49, נוהג לשחק כדורגל מדי שבוע עם כמה שחקנים ותיקים באצטדיון אל-ירמוכ שבלב העיר עזה. לדברי חבריו הספורטאים, ראש ממשלת חמאס לא החמיץ ולו אימון אחד בשנה האחרונה. בעבר נחשב הניה לאחד משחקני הכדורגל הבולטים של מועדון הכדורגל במחנה הפליטים א-שאטי, שם הוא מתגורר, ואף ניהל את מועדון הספורט של האגודה האיסלמית.

כחובב כדורגל מושבע, השתתף הניה בשנים האחרונות בפעילויות ספורט רבות, ובראשן טקס הפתיחה של איצטדיון אל-ירמוכ ב-2009. במהלך הטקס נערך משחק כדורגל, במהלכו הפליא הניה את הקהל ביכולותיו. חרף עודף המשקל הקל ממנו סובל ראש הממשלה הפלסטיני, הצליח הניה להבקיע את שער הניצחון במשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully