וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הותר לפרסום שמו של החשוד בפיגוע הדריסה

איילה חננאל

18.5.2011 / 13:09

הנהג הוא אסלאם אבראהים עיסא, בן 23, תושב כפר קאסם, שפגע במהלך נסיעה פרועה ב-18 בני אדם והרג אחד. בחקירה מתחזקת ההערכה כי הוא פעל על רקע לאומני, החשוד מכחיש

שמו של הנהג שהיה אחראי לאירוע הדריסה שהתרחש ביום ראשון ברחוב בר לב תל אביב הותר היום (רביעי) לפרסום. הנהג הוא אסלאם אבראהים עיסא, בן 23, תושב כפר קאסם שיוחזק במעצר עד יום שני, אז תבקש המשטרה להאריך שוב את מעצרו. בכירים במשטרה אמרו כי בחקירה מתחזקת ההערכה שמדובר בפיגוע דריסה ולא בתאונת פגע וברח, כפי שטוען עיסא.

ביום ראשון, על פי החשד, החל אסלאם אבראהים עיסא בנסיעה פרועה מכיוון מחלף מסובים לכיוון שכונת התקווה בתל אביב. בנסיעתו פגע ב-18 בני אדם, בהם גם אביב מורג בן ה-28, שנהרג במקום. בחקירתו, הכחיש החשוד כי פעל על רקע לאומני או פלילי וטען כי מדובר בתאונת דרכים שנגרמה עקב תקר בגלגל המשאית.

פרקליטו של הנהג, עו"ד מופיד בדיר, אמר בדיון להארכת מעצרו שהתקיים לפני יומיים כי מרשו חוזר ומדגיש שמדובר בתאונה, וכי הוא איבד שליטה עקב התפוצצות צמיג במשאית בה נהג. אמו של החשוד אמרה בדיו כי "אני מכירה את הבן שלי. הוא יצא לעבודה, והייתה תאונה. בגלל שהוא ערבי אתם אומרים דבר כזה. אם הוא היה יהודי לא הייתם אומרים שהוא עשה פיגוע. זו הייתה תאונת דרכים. הוא עובד עם ישראלים כל החיים שלו, עכשיו זה פיגוע? חס וחלילה, הבן שלי לא נוהג כך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully