וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות תקלה: לא ניתן לברר תוצאות פסיכומטרי

17.5.2011 / 19:49

האתר של המרכז הארצי לבחינות והערכה קרס, ולא מאפשר ל-20 אלף נבחני הפסיכומטרי של מועד אפריל 2011 לבדוק את תוצאות בחינותיהם

אתר המרכז הארצי לבחינות וההערכה קרס הבוקר (שלישי) ועד לרגע אינו פעיל, זאת לאחר פרסום של תוצאות מבחן הפסיכומטרי. למעלה מ-20,000 מנבחני מועד אפריל 2011 אינם יכולים לצפות בתוצאות של בחינותיהם כתוצאה מהשיבושים.

המתח העצום של אלפי הסטודנטים לעתיד, המצפים בכיליון עיניים לציון הבחינה הפסיכומטרית, היה אמור להגיע לקיצו הבוקר בשעה 08:00 - מועד פרסום הציונים שנקבע באתר המרכז הארצי לבחינות וההערכה. עם זאת, בעקבות תקלה קרס האתר, וטרם חזר לפעילות.

תלמידים בעלי תושייה התקשרו במהלך היום למוסדות האקדמיים אליהם נרשמו לקראת שנת הלימודים הקרובה. אותם מוסדות כבר קיבלו את הציונים מהמרכז הארצי וניתן לברר דרכם את ציון הבחינה. עם זאת, מדובר בתהליך סבוך ומורכב יותר מכניסה לאתר המרכז, מה גם ששעות המענה במוסדות האקדמיים הסתיימו בסביבות השעה 16:00.

יואב כהן, מנכ"ל המרכז הארצי לבחינות וההערכה, הגיב לתקלה החמורה באמרו כי אנשי האתר עובדים גם בשעה זו על מנת להביא לסיום המשבר. "בימים הקרובים, בכל מקרה, ישלחו מכתבים עם ציוני הבחינה לבתי התלמידים" אמר.

הייאוש בקרב הצעירים ניכר גם בפייסבוק. דנה שרבקוב, שהתכוננה לבחינה במכון SMART, שאלה הבוקר בייאוש: "למה זה לא נכנס?!". חברתה אידה לרנר הצטרפה להיסטריה וכתבה "אוף.. איזה לחץ!". שקד גלזק, שהתכוננה לבחינה במכון קידום, כתבה הערב: "אני לא מבינה... חוץ מהגאונים שקיבלו 800, מישהו הצליח לראות את הציונים?".

לפניות לכתב - bobi1979@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully