וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדוקר למוות הורשע בהריגה - אם הקרבן איימה להתאבד

17.5.2011 / 14:37

ביהמ"ש הרשיע את שלומי מזרחי בהריגה לאחר שדקר למוות את חברו חי בן שמעון. סעיף הרצח נמחק מכתב האישום בהסדר טיעון. בני משפחתו של בן שמעון התפרצו לעבר השופטים, אמו התמוטטה

טל אנגלנדר

(צילום: טל אנגלנדר, עריכה: גדי וינסטוק)

בית המשפט המחוזי בפתח תקווה הרשיע היום (שלישי) את שלומי מזרחי, תושב נס ציונה בן 33, בהריגתו של חי בן שמעון לפני כשנה. סעיף הרצח הושמט מכתב האישום נגד מזרחי, במסגרת הסדר טיעון, והפרקליטות תבקש לגזור עליו עד 15 שנות מאסר. חלק מבני משפחתו של המנוח פונו מהאולם על ידי מאבטחי ההיכל לאחר שהתפרצו לעבר השופטים, וזעמו על חתימת ההסדר המקל. חלקם טענו כי לאחר הכרעת הדין, לא נותר להם אלא לשקול לשים קץ לחייהם.

במהלך הדיון ניסתה האם אביבה לפנות לשופטים, אך הם סירבו לאפשר לה לדבר. בני המשפחה הרבים שהגיעו לדיון צעקו לעבר השופטים ופונו מהאולם. האם אביבה התמוטטה ונזקקה לסיוע רפואי. כשהתאוששה אמרה: "אני אתאבד, אין לי למה לחיות". דודו של בן שמעון, שלמה לוי, אמר כי "נשאר לנו רק לעלות לגג של בניין ולקפוץ ממנו, או לחפש סיוע אחר. מכרו אותנו, לא נעשה כאן משפט צדק".

פרקליטו של מזרחי, עו"ד משה סוחמי, אמר לאחר הדיון כי "ההסדר שהוצג לבית המשפט היום משקף נאמנה את הראיות שהוצגו בפני בית המשפט. הכתובת היתה על הקיר, וחבל שהיה צורך לשמוע עשרות עדים ולנהל עשרות דיונים בשביל להגיע למסקנה המתבקשת, לפיה מדובר בתיק הריגה ולא בתיק רצח".

לפי כתב האישום, שהוגש באמצעות עורכת הדין רונית פוזננסקי מפרקליטות מחוז מרכז, בליל המקרה יצאו מזרחי ובן שמעון לבלות במועדון ברחובות, יחד עם מספר אנשים נוספים. בשלב מסוים התפתחה קטטה בין בן שמעון ושניים מחברי הילדות שלו, מיקי בן אבו ואלירן בן חמו. מזרחי ניסה להפריד בין הנצים, ולשם כך חיבק את בן שמעון, שבתגובה אמר לו: "אני אזיין אותך". לטענת הפרקליטות, מאוחר יותר הגיע מזרחי לבית של בן אבו, שם שהה בן שמעון, תפס אותו מאחור, אמר לו "את מי תזיין?", ודקר אותו פעמיים בחזה ובבטן.

לפני כחודש התכנסו עשרות בני אדם בבית העלמין בנס ציונה לאזכרתו של בן שמעון. החברים ובני ה משפחה דיברו על חי, העלו זיכרונות והקרינו מצגת לזכרו. "ראיתי את הבן שלי בתמונות, וממול ראיתי את כל החברים שלו שהתחתנו מאז. זה היה קשה מאוד", סיפרה אמו של חי, אביבה. "בסוף הערב התעלפתי, כבר לא הרגשתי את עצמי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully