וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאסר עולם לגבר שרצח את אם חברו במהלך שוד

17.5.2011 / 14:38

בית המשפט גזר מאסר עולם על ישראל אפרתי שהודה ברצח רחל שניידר, אמו של חברו מוטי, לפני כשנה. אפרתי הגיע לדירתה של שניידר, שדד כספת שהייתה בה ורצח אותה לאחר שהשוד הסתבך

טל אנגלנדר

(צילום: טל אנגלנדר. עריכה: יותם בן-דוד)

בית המשפט המחוזי בפתח תקווה גזר היום (שלישי) מאסר עולם על ישראל אפרתי, בן 60 מרחובות, שהודה ברצח רחל שניידר בת ה-76 לפני כשנה. אפרתי, שעבד כקבלן שיפוצים וצביעות הכיר את בנה של שניידר, מוטי מאז ילדותם וידע שהוא מחזיק כספת בביתה.

מכתב האישום נגדו עלה, כי לאחר גירושיו נותר אפרתי חסר כל והתגורר במחסן. בשנה שעברה, הוא הכיר אישה באמצעות האינטרנט, ולאחר שהציג עצמו בפניה כאדם אמיד ובעל נכסים, היא הזמינה אותו להתגורר עמה בדירתה בתל-אביב. אולם לאחר שנפרצה דירתה ונגנב ממנה סכום כסף גדול במזומן, שחלקו נמצא ברשותו של אפרתי, היא סילקה אותו מהדירה. עם זאת, היא הסכימה לקבלו בחזרה אם יחזיר אליה את רכושה שגנב, שכלל 1,700 שקל השייכים לבנה.

ביום למחרת, כך לפי כתב האישום, הוא הגיע לביתה של שניידר והמתין שהיא תצא מביתה לטיול עם כלבה, כפי שעשתה מדי בוקר. אז הוא נכנס לבית ושדד 2,000 שקלים מהכספת. במהלך השוד חזרה שניידר לביתה, ואז אפרתי התנפל עליה, סתם את פיה עם מגבת מטבח, קשר אותה וחנק אות העל מיטתה.

היום עלה אפרתי להעיד, ולאחר החקירה הנגדית החליט להודות בכתב האישום נגדו. "הוא הכחיש את שיוחס לו ולא הביע חרטה עד להיום. מסר אליבי כוזב וביום הרצח דיבר עם בנה של הנרצחת וקבע עמו לבלות כשהוא יודע שגופת האם מוטלת בדירה ושימצא אותה כשישוב הביתה", אמרה היום אנה אבידוב מפרקליטות מחוז מרכז. פרקליטו של אפרתי, אבי כהן אמר כי "אפרתי הביע חרטה, לא התכוון לבצע את הרצח. אם המנוחה הייתה חוזרת כמה דקות מאוחר יותר האסון לא היה קורה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully